مجتمع پارک آبی کارت منزلت کارآفرین برتر دریافت کرد
مجتمع پارک آبی کارت منزلت کارآفرین برتر دریافت کرد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مراسم اعطای کارت منزلت کارآفرینان برتر در مجتمع گردشگری هلیا پارک تبریز با حضور مدیرکل و مسئولین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و جمعی از کارآفرینان برتر استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، در مراسم اعطای کارت منزلت کارآفرینان برتر از مدیرعامل مجتمع گردشگری پارک بزرگ آبی و مدیرعامل کارخانه سیمکات به عنوان کارآفرینان برتر تجلیل به عمل آمده و کارت منزلت کارآفرین برتر به این دو مدیر توانمند و تلاشگر در زمینه کار و اشتغالزایی اعطا شد.

«سیروس علی اکبری» مدیر مجتمع گردشگری هلیا در این مراسم جذب بیشتر توریست در استان و شهر را باعث رونق اقتصادی و به تبع آن اشتغال زایی و امنیت و آسایش اجتماعی عنوان کرد و گفت: مجتمع گردشگری هلیا در دو فاز افتتاح شده است که فاز اول در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و فاز دوم آن پارک آبی است که با انواع امکانات مختلف به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان این که ۱۲۵ نفر در این مجموعه به طور مستقیم مشغول به کار هستند، ادامه داد: این مجموعه برای استفاده گردشگران و شهروندان و…، دارای دو پارک آبی با تمامی امکانات است.

وی افزود: فاز سوم این مجموعه نیز به عنوان بزرگترین هتل کشور، در حال احداث است که در کنار آن بازارچه سنتی و… نیز وجود خواهد داشت؛ که امیدواریم در سه سال آینده به بهره برداری برسد.

علی اکبری ادامه داد: با اتمام هرسه فاز این مجموعه، برای ۵۲۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد شد که به تبع آن زیرساخت های اشتغالزایی استان تقویت خواهد شد.

وی با بیان اینکه «پارک آبی مجموعه هلیا به عنوان بزرگترین پارک آبی ایران نامگذاری شده است، گفت: این پارک آبی از دو قسمت مردانه و زنانه در فضای ۱۷۰۰۰ متر مربعی ساخته شده است. سرسره‌های آبی متنوع، استخر موج، سقوط آزاد، چاله‌های فضایی، بازی‌های آبی مخصوص کودکان از جمله تفریحاتی است که در این پارک آبی فراهم شده است.

وی اظهار کرد: حمام ترک، سالن بولینگ، سالن‌های بدنسازی و بیلیارد، استخر شنا، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ و همچنین انواع رستوران و کافی شاپ از جمله امکاناتی است که این پارک آبی را ویژه کرده است.

در ادامه “عبدالله قاریزاده”، مدیرعامل کارخانه “سیمکات” نیز، گفت: کارخانه تولید “سیمکات” در سال ۱۳۵۳ تاسیس شده است که ۵۰ نفر نیرو در آن فعالیت می کنند و در دو سال گذشته نیز به عنوان صادرکننده نمونه استان انتخاب شده است.
وی با بیان اینکه کارخانه سیمکات بهره برداری از سه طرح را در دستور کار خود دارد، افزود: تولید کابل های شبکه، طرح بلیط و… از جمله این طرح ها هستند.

قاریزاده با بیان این که صادراتی به کشورهای مختلف از جمله عراق داریم، افزود: نوسانات نرخ ارز بر فعالیت کارخانه شدیدا تاثیرگذار است.

در پایان این مراسم از دو کار آفرین برتر استان، سیروس علی اکبری، مدیر مجموعه گردشگری هلیا و نیز عبدالله قاری زاده، مدیرعامل کارخانه سیمکات، با اهدای لوحی تجلیل به عمل آمد.