سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-فرمانده انتظامی استان آذربایجانشرقی از دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با ۵۳ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر تبریز خبر داد .

از پایگاه خبری پلیس، سردار” علی محمدی” در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و اعلام شکایت مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار گارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل های وقوع جرم و بررسی صحنه های سرقت دریافتند که تمامی این سرقت ها به یک شیوه صورت گرفته است و در ادامه با جمع آوری آثار و ادله لازم در کمترین زمان ممکن توانستند هویت ۲ نفر که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با مشخص شدن هویت اصلی سارقان ، متهمان در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفته و سرانجام در ۲ عملیات ضربتی جداگانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سردار” محمدی” اظهار کرد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد سارقان دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه کیفری موثر در رابطه با سرقت هستند و به رغم اینکه در ابتدا دستگیری موارد اتهامی را انکار می کردند ، پس از مواجهه با شواهد و مستندات ارائه شده توسط کارآگاهان ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۵۳ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر تبریز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری مالخر در این رابطه و کشف اموال مسروقه و شناسایی مال باختگان ، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.