بسیج سازندگی نماد همدلی مردم و نظام است
بسیج سازندگی نماد همدلی مردم و نظام است

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا- استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل بسیج سازندگی ، این نهاد مردمی را نمادی از همدلی و هم‌زبانی مردم و نظام در راستای توسعه و پیشرفت کشور دانست.

مالک رحمتی در این پیام ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری را که به عنوان نمادی از تعهد و توانمندی مردم عزیزمان به عمران و آبادانی است، تبریک گفته است.
وی در این پیام با بیان اینکه بسیج سازندگی به عنوان یک نهاد انقلابی، نقش بی‌بدیلی در توسعه و پیشرفت کشورمان داشته است، خاطرنشان کرده است: تجربه‌ بسیج سازندگی در حوزه عمران و آبادانی، نمونه‌ای برجسته از همت و تعهد مردم عزیز کشورمان در توسعه‌ زیرساخت‌های اجتماعی و اقتصادی است.

رحمتی اظهار کرده است: در این مسیر از توانمندی‌های بسیجیان خستگی ناپذیر در اجرای پروژه‌های عظیم عمرانی در جای جای استان مان بهره‌مندیم که به رشد و رونق مناطق مختلف و خدمت رسانی به مردم، کمک بی‌دریغی می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی یادآور شده است: تلاش‌های بی‌وقفه و آمادگی دائمی بسیجیان در پشتیبانی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، موجب شده تا بتوانیم با اطمینان، به امید آینده بهتر بنگریم.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در این مسیر پرفراز و نشیب، با وحدت و همت، به سوی روزهای روشن‌تر پیش می‌رود، اظهار امیدواری کرده است: همه‌ ما با همت و همدلی، به بزرگداشت تلاش‌های بی‌وقفه بسیجیان در جهت توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، ادامه دهیم.