اهدای پیراهن و لوح یادبود تراکتور به خانواده هوادار متوفی
اهدای پیراهن و لوح یادبود تراکتور به خانواده هوادار متوفی

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-مالک باشگاه تراکتور با حضور در منزل شخصی مرحوم "احد قولی لاله" و دیدار با فرزند، همسر و سایر اعضای خانواده آن مرحوم، لوح یادبود باشگاه و پیراهن شماره ۱۲ تیم تراکتور را به خانواده این هوادار اهدا کرد.

از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، محمدرضا زنوزی مطلق در این دیدار که صبح امروز چهارشنبه انجام شد، گفت: از این اتفاق ناگوار بسیار متأثر و اندوهگین شدم.

وی افزود: از این پس در کنار خانواده‌ این هوادار خواهم بود و از هیچ کمکی به خانواده مرحوم قولی لاله دریغ نخواهم کرد.

مرحوم احد قولی‌ لاله اواخر نیمه نخست دیدار ۲ تیم تراکتور و ذوب آهن اصفهان به علت سکته مغزی در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه فردای آن روز جان خود را از دست داد.

در این بازی که جمعه ۲۴ فروردین ماه در تبریز انجام شد تیم تراکتور با ارایه یک بازی ضعیف و دور از انتظار، با نتیجه ۴ بر یک مغلوب ذوب آهن شد که موجب ناراحتی هواداران حاضر در ورزشگاه شد.

هواداران پس از این باخت، با سردادن شعارهایی علیه بازیکنان و کادر فنی، خواستار کناره گیری پاکو خمز از سرمربیگری تیم شدند.

در ادامه، خمز به طور توافقی از تیم کنارگیری کرد و هدایت این تیم به طور موقت به محمد نصرتی که خود وی نیز پس از بازی از تیم استعفا داده بود سپرده شد.

تیم فوتبال تراکتور در حال حاضر با ۴۰ امتیاز از ۲۳ بازی در رده سوم قرار دارد و جمعه سی و یکم فروردین ماه در قائم شهر به مصاف نساجی می رود.