پیش همایش شهید میرزا علی آقا تبریزی شخصیت متفکر مشروطه در دانشگاه تبریز
پیش همایش شهید میرزا علی آقا تبریزی شخصیت متفکر مشروطه در دانشگاه تبریز

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- به گزارش روابط عمومی ستاد بزرگداشت ثقة الاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی، رییس دانشگاه تبریز در سخنانی با اشاره به برخی از ویژگی ها و ابعاد شخصیت ثقة الاسلام تبریزی بر اهمیت و ضرورت معرفی این شخصیت مبارز تاکید کرد. وی پافشاری بر اصول و آرمان های دینی و انقلابی را از جمله ویژگی های شخصیتی این عالم سیاستمدار و مبارز عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا به نقل از روابط عمومی ستاد بزرگداشت ثقة الاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی، دکتر نصرالله زاده در سخنانی با اشاره به برخی از ویژگی ها و ابعاد شخصیت ثقة الاسلام تبریزی پافشاری بر اصول و آرمان های دینی و انقلابی را از جمله ویژگی های شخصیتی این عالم سیاستمدار و مبارز عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین الیاس ابراهیمی مسئول ستاد بزرگداشت ثقة الاسلام شهید نیز در سخنانی با تشریح اقدامات مربوط به معرفی شخصیت های مبارز آذربایجان تأکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری هر روایتی از تاریخ ایران بدون روایت صحیح از تاریخ آذربایجان ناقص است و مهمترین هدف از برگزاری این همایش ها تحقق این هدف مهم است.
وی با اشاره به ابعاد علمی این همایش اظهار کرد: کتاب مجموعه مقالات همایش بین المللی بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی با ویرایش جدید به چاپ رسیده و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، لازم به ذکر است همایش ملی بزرگداشت ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی مرداد ماه امسال با حضور شخصیت های ملی در تبریز برگزار خواهد شد.