موفقیت ۳ کودک تبریزی در مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست JQA ژاپن
موفقیت ۳ کودک تبریزی در مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست JQA ژاپن

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز از موفقیت سه کودک عضو مراکز این کانون در مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست "JQA" ژاپن خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، به این دوره از مسابقات ۶ هزار و ۳۹۰ اثر از ۶۱ کشور جهان ارسال شد که از این جمع یک عضو مرکز شماره پنج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز موفق به کسب جایزه اول و ۲ نفر دیگر موفق به دریافت دیپلم افتخار بخش بین‌الملل شدند.

بیست‌ و دومین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «JQA» کشور ژاپن با موضوع «انتخاب سبک زندگی دوستدار محیط زیست» برگزار شد.

در این مسابقه اسما نجفی ۱۲ ساله از مرکز شماره پنج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز جایزه اول بخش بین‌الملل را کسب کرد.

زهرا خرم‌دل ۱۱ ساله و نازلی جام‌لو ۱۱ ساله از مجتمع کانون تبریز نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار بخش بین‌الملل این مسابقه شدند.

حضور فعال کودکان و نوجوانان در فراخوان‌های بین المللی یکی از برنامه‌های محوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در سال ۱۴۰۱ تعدادی از آنان موفق به کسب رتبه‌های مهم بین المللی شده‌اند.