زنجیره انسانی دانش آموزان و کادر درمان تبریز در حمایت از غزه
زنجیره انسانی دانش آموزان و کادر درمان تبریز در حمایت از غزه

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-دانش آموزان و کادر درمانی تبریز در حمایت از مظلومان غزه و جنایات و نسل کشی‌های رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی زنجیره انسانی شکل دادند.

جمعی از دانش آموزان و کادر درمان علوم پزشکی تبریز با تشکیل زنجیره انسانی در محوطه بیمارستان امام رضا (ع) حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعلام و جنایات وحشیانه رژیم جعلی و موقت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی و نسل کشی فلسطینیان را محکوم کردند.

در این مراسم که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و با همراهی و همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، علوم پزشکی تبریز، بسیج دانش آموزی و بسیج پزشکی آذربایجان شرقی، صدا و سیما، بسیج هنرمندان و تعدادی دیگر از نهادهای فرهنگی برگزار شد، دانش آموزان حمایت و همدردی خود را با کودکان و دانش آموزان غزه اعلام و بر لزوم حمایت از مظلومان جهان تاکید و همچنین به صورت نمادین به کودکان غزه آب اهدا کردند.

کادر درمان حاضر در این مراسم نیز ضمن اعلام انزجار از جنایات وحشیانه و ضد بشری رژیم موقت و منحوس صهیونیستی در بمباران مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی بر آمادگی کامل خود برای اعزام به غزه و ارائه خدمات درمانی و پزشکی به مردم بی دفاع فلسطین تاکید کردند.

در این مراسم علاوه بر اهدای نمادین آب به کودکان غزه توسط دانش آموزان تبریزی، حاضران ضمن به آتش کشیدن پرچم اسرائیل غاصب و آمریکا، با پاشیدن رنگ خون بر روی پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا ماهیت خونخواری و خونریزی آنها را به تصویر کشیدند.