ضرورت تبیین اقدامات و دستاورد‌های حوزه صنعت به مردم
ضرورت تبیین اقدامات و دستاورد‌های حوزه صنعت به مردم

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازان ایران با بیان اینکه بخش صنعت امروز با همه مشکلات فراروی کشور توفیقات و دستاوردهای بسیاری داشته است، اظهارداشت: این دستاوردها باید به مردم بیان شود.

مصطفی وحیدزاده در جمع خبرنگاران، افزود: تبیین عملکرد مجموعه های تولیدی و صنعتی امیدآفرین بوده و موجب آرامش و دلگرمی مردم در جامعه می شود.

وی اضافه کرد: در زمان جنگ تحمیلی صدام از همه راه ها علیه کشورمان سود می جست تا بتواند با نظام جمهوری اسلامی مقابله کند حتی با بمباران شیمیائی که مردم شهر حلبچه در کشور خود را از آن بی نصیب نگذاشت، ولی آنچه به مردم امید می داد حضور رزمندگان و تلاش آن ها با صنایع دفاعی بود.

وحیدزاده ادامه داد: مردم در آن شرایط سخت جنگی که همه ابعاد جامعه را نیز تحت تاثیر قرار داده بود با امید به صنعت دفاعی احساس آرامش می کردند و این امید را رسانه ها در جامعه می آفریدند.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازان ایران گفت: رسانه در زمان جنگ معدود و محدود به ساختارهای خاص بودند ولی تلاش می کردند توفیقات صنعتی را در راستای مجاهدت رزمندگان منعکس کنند تا جامعه آرامش داشته و مانع هجمه رسانه های بیگانه باشند.

وحیدزاده اظهار کرد: امروز رسانه ها با توجه به سرعت و پیشرفت تکنولوژی باید همچون دوران دفاع مقدس توانمندی های بخش های صنعت و تولید را تبیین و منعکس کنند چراکه دشمن اگر امروز  جرات حمله ندارد در سایه مجاهدت، مقاومت و موفقیت های امروز است که اقتدار کشور را نشان می دهد.

وی توجه به حوزه دانش بنیان و تاکید رهبر فرزانه انقلاب به آن را نیز مهم عنوان و بیان کرد: بیشتر تولیدات بخش صنعت امروز به این حوزه توجه دارد و از علم روز بهره می برد و تبیین موفقیت های این حوزه نیز از طریق رسانه ها امیدآفرین است.