تعطیلی مدارس برخی شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی در روز چهارشنبه
تعطیلی مدارس برخی شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی در روز چهارشنبه

تبریز- بامدادفردا- روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از تعطیلی مدارس در برخی از شهرستان‌های استان به دلیل یخبندان و برودت هوا خبرداد.

در اطلاعیه های این اداره کل آمده است: به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا فردا چهار شنبه ۲۳ بهمن تمامی مدارس استثنایی و پیش دبستانی ، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز در شیفت صبح تعطیل و سایر دوره های تحصیلی با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

همچنین تمامی مدارس شهری و روستایی خواجه در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح تعطیل است و مدارس شهری و روستایی ورزقان در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح با دو ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.
مدارس روستایی چاراویماق در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.
در میانه تمام مدارس  روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح تعطیل  و در شهر میانه مدارس همه دوره های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در ترکمانچای تمامیمدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در بخش نظرکهریزی هشترود تمام مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

مدارس  روستایی مراغه در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح تعطیل  و در شهر مراغه مدارس کلیه دوره های تحصیلی یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد
در کندوان تمام مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.
در بناب مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود و در مرند همه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مرند مدارس استثنائی و پیش دبستانی تعطیل و مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.