اتفاق رخ داده در خصوص قید نشدن عنوان شهید نباید تکرار شود
اتفاق رخ داده در خصوص قید نشدن عنوان شهید نباید تکرار شود

رییس شورای اسلامی تبریز گفت : در قید نشدن نام شهدا در تابلوها و معابر شهری عمدی وجود نداشت اما نباید این اتفاق حتی به صورت غیر عمد هم تکرار شود.

 به به گزارش بامداد فردا ، شهرام دبیری شنبه درجلسه شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تبریز اعلام کرد:  مجموعه مدیریت شهرداری تمام تلاش خود به کار گرفته تا ضمن بررسی دوباره تابلوهای شهری درصورت وجود مغایرت با حرمت و کرامت شهدا نام آنان اصلاح شود.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان می دهد در قید نشدن عنوان شهید در تعدادی  تابلوهای معابر، عمدی وجود نداشته و موارد عمدتاً مربوط به سال های قبل است.

وی تاکید کرد: باید نظارت های مستمر از سوی واحدهای مسوول شهرداری صورت بگیرد و عنداللزوم کمیته تشکیل شود تا پس از نصب تابلوها بر محتوای آن‌ها نظارت کند.

رییس شورای اسلامی تبریز ادامه داد: در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا به زودی طرح  «کوچه میزین افتخاری» توسط مجمومه شهرداری تبریز  اجرا  خواهد داشت.

در روزهای گزارش هایی در باره حذف نام شهدا از تابلوهای معابر و خیابان های شهر با واکنش و اعتراض محافل ارزشی و خانواده های شهدا  رو به رو شد و امام جمعه تبریز در یکی از آیین های نام جمعه نسبت به این اقدام تذکر داد.

  • منبع خبر : ایسنا