تراکتور تبریز از نظر فنی نگرانی ندارد
تراکتور تبریز از نظر فنی نگرانی ندارد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراتور تبریز گفت: این تیم به لحاظ فنی برای شروع رقابت های لیگ برتر هیچ گونه نگرانی ندارد.

میرمعصوم سهرابی روز یکشنبه در گفت وگویی، افزود: تیم ما در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارد و در جام حذفی هم به جمع ۴ تیم پایانی رسیده ایم که نشان می دهد از نظر فنی تیمی آماده هستیم اما مهمترین مساله و مشکل ما حفظ سلامت ورزشکاران و خانواده‌های اعضای باشگاه است.

وی اظهار داشت: باشگاه تراکتور در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز هیچ مشکلی ندارد و تنها نگرانی ما بابت رعایت مسائل این موضوع از سوی باشگاه‌هایی است که شرایط مالی مطلوبی ندارند و باید در لیگ برتر بازی کنند.

سهرابی ادامه داد: پس از صدور مجوز آغاز تمرینات، درب باشگاه و زمین‌های تمرین به روی بازیکنان باز شد و تمرینات انفرادی و در قالب گروه‌های چند نفره زیر نظر اعضای کادرفنی پیگیری می شود.

وی با تاکید بر اینکه سیاست باشگاه تراکتور سلامت محور است، گفت: تمامی پروتکل‌های بهداشتی اعم از ضدعفونی زمین تمرین، تونل ضدعفونی و تست و کنترل پزشکی اعضای تیم را از همان روز اول به بهترین شکل اجرا کرده ایم و تراکتور تنها باشگاه ایرانی است که تاکنون چهار نوبت تست کرونا داده است.

سهرابی با بیان اینکه باشگاه تراکتور توانایی اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی را دارد، افزود: شرایط مالی، زیرساخت‌ها و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری نظیر هواپیمای اختصاصی برای رعایت پروتکل ‌ها را در اختیار داریم، اما پرسش ما از مسئولان این است که آیا باشگاه‌ های دیگر نیز چنین امکاناتی دارند؟

وی بر پایبندی مالک و اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتور بر تعطیلی مسابقات لیگ نوزدهم تاکید و اضافه کرد: بارها موضع خود را اعلام کرده‌ایم و آخرین نامه‌نگاری را نیز روز گذشته با سازمان لیگ فدراسیون فوتبال انجام داده و در آن متذکر شدیم عواقب ناشی از شروع مسابقات در شرایط کنونی را باید بر عهده گرفته و به ما تضمین دهند و یا اینکه جلسه ‌ای با حضور مدیران عامل تمامی باشگاه‌های لیگ برتری و دسته یکی تدارک دیده و با خرد جمعی تصمیم‌گیری نهایی شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز با بیان اینکه اگر در فدراسیون به حرفمان گوش ندهند به AFC و فیفا پناه می‌بریم، اظهار داشت: کشورهای همسایه ایران همچون عراق، امارات و جمهوری آذربایجان به ‌رغم امکانات خوبی که دارند، لیگ‌های خود را تعطیل کرده‌اند، اما ما با شرایط کنونی که بعضی از تیم‌ها شرایط مالی برای خرید آب معدنی ندارند، می‌خواهیم لیگ برتر را ادامه دهیم.

  • منبع خبر : ایرنا