مشارکت حداکثری در انتخابات نمایش اقتدار ملی است
مشارکت حداکثری در انتخابات نمایش اقتدار ملی است

تبریز- بامدادفردا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مانور قدرت و وحدت ملت ایران اسلامی خواند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم شنبه شب در هشتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در دانشگاه تبریز گفت: یکی از سناریوهای دشمنان علیه ما ، این است که انتخابات را کمرنگ و مشارکت مردم را کمرنگ تر نشان داده و بین مردم و مسوولان اختلاف ایجاد کنند.
وی افزود: در چنین شرایطی جامعه ما نیاز به وحدت و همدلی و صمیمیت دارد و هر کسی بخواهد به این وحدت آسیب برساند در پازل دشمن قرار گرفته است .

امام چمعه تبریز اظهارکرد: دهه فجر فرصت مناسبی است که مسوولان خدمات بسیار ارزشمندی را که در ۴۰ سال گذشته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است به سمع و نظر مردم برسانند .
وی خاطرنشان کرد: در مقابل طرح مشکلات ، باید خدمات صورت گرفته را نیز مطرح کنیم که دهه فجر بهترین فرصت برای گویا کردن خدمات است تا دشمن را مایوس کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی هم تاکید کرد : باید گزارش عملکرد دستگاه ها و فعالیت‌های انجام شده آنها از صدا و سیما پخش شود چرا که در این زمینه سیاه‌نمایی هایی توسط دشمنان صورت می‌گیرد.
محمدرضا پورمحمدی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی است و اراده مردم در انتخابات تجلی پیدا می کند و باید سعی کنیم افراد اصلح انتخاب شوند .
مجیدی، رییس دانشگاه تبریز هم در این جلسه با اشاره به شتاب علمی کشور در دهه گذشته گفت: دانشگاه‌ها در مسائل علمی، فرهنگی و اجتماعی وظیفه و رسالت خود را به خوبی انجام داده اند و یکی از بزرگترین مراکز امید در کشور هستند .