تخصیص منابع مالی برای زیر ساخت شهرک های صنعتی در سفر رئیس جمهور به تبریز
تخصیص منابع مالی برای زیر ساخت شهرک های صنعتی در سفر رئیس جمهور به تبریز

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور بر لزوم ایجاد زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی تاکید کرد و از تخصیص منابع مالی برای زیرساخت‌های شهرک های صنعتی در سفرهای رئیس جمهور به مناطق مختلف کشور خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، علی رسولیان در شهرستان بناب اظهار کرد: با توجه به اینکه ظرفیت برای توسعه اقتصادی وجود دارد باید تمام تلاشمان برای ایجاد زیر ساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی به کار ببریم.

وی با اشاره به مشکلات اساسی برای ایجاد زیرساخت در شهرک‌ها ی صنعتی گفت: با دستور رییس جمهوری قسمتی از این مشکلات حل شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، استان آذربایجان شرقی را جزو سه استان برتر کشور در تامین زیر ساخت شهرک‌های صنعتی دانست و گفت: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال هیچ مشکلی از نظر زیر ساخت در این استان نداشته باشیم و با همکاری پارک‌های علم و صنعت در شهرک‌ها مکانی با عنوان پردیس دانش بنیان ایجاد کنیم که در جایگاه خود بسیار کار آمد خواهد بود.

رسولیان افزود: به مساحت تمام شهرک‌های صنعتی کشور اضافه شده و در شهرستان بناب هم این مساحت به ۱۰۰ هکتار افزایش یافته است که زیر ساخت‌ها معابر آن در حال انجام است که امیدواریم تا پایان سال جاری تمام زیر ساخت‌ها به اتمام برسد.

آذربایجان شرقی دارای بیش از ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی است.