حماسه حضور مردم در آذربایجان شرقی
حماسه حضور مردم در آذربایجان شرقی

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مردم مومن و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی در جای جای استان با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس که با شعار اصلی " فلسطین محور وحدت جهان اسلام ، قدس در آستانه آزادی " در سراسر کشور برگزار شد، احساس مسوولیت خود را نسبت به وقایع پاره تن جهان اسلام به نمایش گذاشتند.

مردم این خطه با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر صهیونیست، یا ایهاالمسلمون اتحدو اتحدو، ضمن ابراز انزجار از حرکت های ددمنشانه صهیونیستها در سرزمین قدس و مسجد الاقصی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

در شهر تبریز حرکت ظلم ستیزانه مردم از هشت مسیر پیش بینی شده آغاز شد و گروه های مختلف مردم از زن و مرد و پیر و جوان خود را به محل تجمع اصلی در میدان ساعت رساندند و یک صدا و با دست های گره کرده شعار مرگ بر رژیم اشغالگر قدس و امریکای جنایتکار سر دادند.

گروه های سرود جوانان و نوجوانان، گروه های ورزشی در رشته های مختلف با اجرای برنامه های نمایشی در رشته های رزمی در سه راه طالقانی و میدان ساعت شور ویژه ای به این حرکت مردمی دادند.

مسابقات و پویش های مختلف فرهنگی و هنری از جمله مسابقه عکس و نقاشی ویژه دانش آموزان از برنامه های پیش بینی شده برای راهپیمایی روز قدس در تبریز بود و جوانان با شرکت در پویش ” آتش بر صهیونیسم ” پرچم رژیم جعلی اسرائیل را آتش زده و از آن فیلم و عکس تهیه کردند.

امیر سرلشکر موسوی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس در شهر تبریز هم در این راهپیمایی حضور داشت.

امروز مردم آذربایجان شرقی در شهرها و روستاهای استان بر عزم و اراده راسخ خود در حمایت از انتفاضه مردم مسلمان فلسطین تا رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها تاکید کردند.