بررسی مصوبات قرار خدمت در حوزه خدمات شهری شهرداری منطقه ۷
بررسی مصوبات قرار خدمت در حوزه خدمات شهری شهرداری منطقه ۷

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مصوبات نخستین قرار خدمت در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ با حضور معاونان و مدیران خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کلانشهر تبریز، شهردار، معاونان و مدیران شهرداری منطقه و مدیرکل جهاد کشاورزی بررسی شد.

در جلسه‌ای مشترک در محل شهرداری منطقه، مصوبات نخستین قرار خدمت شهرداری منطقه ۷ در حوزه خدمات شهری و اجرایی منطقه، اقدامات صورت گرفته در این راستا و مشکلات موجود بررسی شد.
در مصوبات نخستین قرار خدمت بر رفع مشکلات مختلف در این حوزه همچون رفع عوامل زمینه‌ساز ایجاد سد معبر، ساخت و سازهای غیرمجاز، رفع مشکلات پارک‌ها و فضای سبز و ساماندهی دستفروشان تاکید شد و تفاوت منطقه ۷ تبریز با دیگر مناطق در حریم‌های حساس آن عنوان شد که مرکز ساخت و سازهای غیرمجاز بوده و در مسیرهای کوجوار، باغ معروف و خلجان اتفاق می‌افتد.
در این جلسه داداش نصیری مدیر امور اراضی استان آذربایجان شرقی ضمن اعلام همکاری با شهرداری برای مدیریت ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح اراضی، گفت: وسعت اراضی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۷ فرصت مساعدی را فراهم آورده است تا افراد نسبت به ساخت و سازهای غیر مجاز اقدام کنند که برای پیشگیری از این مورد، همکاری‌های لازم را با شهرداری انجام خواهیم داد.
در این جلسه ضمن بررسی روند اقدامات صورت گرفته در راستای این مصوبات، در ادامه از منطقه نیز بازدید شد و وضعیت سد معابر، پارک‌ها، ساخت و سازهای غیر مجاز و ساماندهی دستفروشان مورد ارزیابی قرار گرفت.