چهار هزار و ۵۳۸ میلیارد تومان از درآمدهای مصوب آذربایجان‌شرقی محقق شد
چهار هزار و ۵۳۸ میلیارد تومان از درآمدهای مصوب آذربایجان‌شرقی محقق شد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: سال گذشته چهار هزار و ۵۳۸ میلیارد تومان از درآمدهای مصوب استان محقق شد.

شاهین فتحی روز یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۷ درصد درآمدهای مصوب استان محقق شده است، افزود: ۹۴ درصد از درآمدهای استان را درآمدهای مالیاتی تشکیل می‌دهد.

وی اظهار کرد: جمع اعتبارات هزینه‌ای استان در سال گذشته ۷۳۴ میلیارد تومان بوده که ۱۰۰ درصد آن و میزان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان نیز در این مدت یک هزار و ۱۵۷ میلیارد تومان بود که حدود ۵۱ درصد از آن تخصیص یافته است.

در این جلسه گزارش وضعیت درآمدها و اعتبارات استان در سال ۱۳۹۹ و همچنین ظرفیت‌های قانون بودجه سال ۱۴۰۰ ارائه شد و گزارش تدوین سند آمایش علم و فناوری استان که توسط پژوهشکده توسعه و برنامه‌ریزی جهاد دانشگاهی استان اجرا و در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان تصویب شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.

۱۶ مورد از مصوبات کارگروه امور زیربنایی، توسعه شهری و روستایی، آمایش سرزمین و محیط زیست استان از جمله طرح جامع شهر سراب و بازنگری طرح هادی شهر وایقان نیز در این جلسه تصویب شد.

  • منبع خبر : ایرنا