بخش خصوصی محور تولید و نقطه ثقل آذربایجان‌شرقی است
بخش خصوصی محور تولید و نقطه ثقل آذربایجان‌شرقی است

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا- استاندار آذربایجان شرقی گفت: بخش خصوصی، به عنوان محور تولید و نقطه ثقل استان در جریان تولید و اشتغال پیشتاز است.

به مناسبت هفته دولت، رئیس کل و مدیران دادگستری استان، فرمانده و معاونان سپاه عاشورا و اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با استاندار آذربایجان شرقی دیدار و ضمن تبریک هفته دولت، بر آمادگی این مجموعه‌ها برای همکاری با دولت و دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کردند.

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار رئیس کل و مدیران دادگستری استان، گفت: امروز قوای سه‌گانه کشور در چارچوب مبانی انقلاب و برای اعتلای کشور تلاش می‌کنند و در استان نیز مجموعه کارگزاران و کارمندان دولت با هماهنگی و همدلی و همراهی دستگاه قضائی در راستای توسعه و بهبود وضعیت تلاش می‌کنند.

عابدین خرّم در دیدار فرمانده و معاونان سپاه عاشورا نیز حضور سپاه را قوت قلبی برای دولت در راستای خدمت‌رسانی به مردم دانست و گفت: دولت سیزدهم در مدت دو سال علی‌رغم کمبودها و فشارهایی که وارد شده، پیشرفت‌های قابل توجهی را رقم زده و در عرصه دیپلماسی هم موفقیت‌های پی‌درپی کسب می‌کند.

وی افزود: این موفقیت‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که قدرت دفاعی کشور روزبه‌روز افزایش می‌یابد و این نشان‌دهنده رابطه مستقیم بین موفقیت‌های سیاسی و قدرت دفاعی است.

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار رئیس و اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز هم بر اهتمام و پاسخ‌گویی دستگاه‌های اجرایی در قبال حل مشکلات بخش خصوصی، گفت: بخش خصوصی، محور تولید و نقطه ثقل استان و در جریان تولید و اشتغال پیشتاز است، بنابراین هرگونه عواملی همچون بروکراسی که مانع تولید و رکود شود قابل قبول نیست و باید رفع شود.