دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم دو شهید والامقام
دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم دو شهید والامقام

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- شهردار تبریز به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر با خانواده معظم شهیدان والامقام «سیداحمد موسوی اصل» و «پرویز خان‌محمدی اینانلو» دیدار و گفت‌وگو کرد.

یعقوب هوشیار، روز دوشنبه در دیدار با خانواده معظم شهیدان «سیداحمد موسوی اصل» و «پرویز خان‌محمدی اینانلو» افزود: مدیریت شهری در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به کار خواهد بست.

وی با بیان اینکه شهادت توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام است، اظهار داشت: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

شهردار تبریز گفت: جریان خون پاک شهدا در رگ‌های این ملت بزرگ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داده و نظام سلطه جهانی را به وحشت انداخته است.

هوشیار ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان مدیران کشور هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی بوده و مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کند.
در این دیدارها که با حضور رییس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی تبریز انجام شد، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان والامقام «سیداحمد موسوی اصل» و «پرویز خان‌محمدی اینانلو» قدردانی کرد.

شهید سیداحمد موسوی اصل متولد یکم فروردین سال ۱۳۵۰ در تبریز در هجدهم اسفند سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه و عملیات کربلای ۵ به فیض شهادت رسید و شهید پرویز خان‌محمدی اینانلو متولد یکم شهریور ۱۳۴۴ در تبریز در نوزدهم اسفند سال ۱۳۶۳ در بمباران کبریت‌سازی به فیض شهادت نایل آمد.