آغاز عملیات اجرایی ساخت شهرک ویلایی در منطقه آزاد ارس
آغاز عملیات اجرایی ساخت شهرک ویلایی در منطقه آزاد ارس

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با سرمایه‌گذاری هلدینگ و شرکت فرآوری ابنیه شاهد، عملیات اجرایی ساخت شهرک مدرن ویلایی در این منطقه آغاز شد.

محسن نریمان روز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی این شهرک با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس در حوزه های مختلف اظهار کرد: شرکت فرآوری ابنیه شاهد در مرحله اول در زمینی به مساحت ۱۷ هکتار و با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی شهرک مدرن ویلایی می سازد.

وی افزود: طرح های سرمایه گذاری در حوزه صنایع و کشاورزی هم در اختیار گروه سرمایه گذاری شاهد قرار خواهد گرفت تا این مجموعه با استفاده از استعدادهای باقوه این منطقه، نظیر قرارگیری در همسایگی با کشور های اوراسیا، این سرمایه ها را به ارزش افزوده تبدیل کنند.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری هم در این مراسم با بیان اینکه کل سرمایه گذاری این مجموعه  در مساحت ۴۶ هکتاری اجرا می شود، گفت : با همکاری سازمان منطقه آزاد ارس کل سرمایه گذاری برای اجرای این طرح پنج هزار میلیارد تومان خواهد بود.

ارسلان فتحی پور ادامه داد : در مرحله اول این سرمایه گذاری ۱۷ هکتار شهرک مدرن ویلایی اجرا می شود و در مرحله دوم در مساحت ۳۰ هکتاری کار ساخت مراکز تجاری، گردشگری و اقامتی آغاز می شود.

وی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده مدت زمان اجرای طرح ویلایی ۱۸ ماه کاری خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، منطقه آزاد ارس در شمالغرب کشورمان و در مجاورت جمهوری آذربایجان و ارمنستان قرار گرفته است و با وسعت ۵۱ هزار هکتار ۱۳۷ کیلومتر با تبریز فاصله دارد.