۱۶۶۰ واحد صنفی متخلف طرح فاصله گذاری اجتماعی در آذربایجان شرقی پلمپ شد
۱۶۶۰ واحد صنفی متخلف طرح فاصله گذاری اجتماعی در آذربایجان شرقی پلمپ شد

تبریز- بامدادفردا-مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی درخصوص اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، گفت: این طرح در یک هزار و 514 نقطه‌روز و با حضور 25 هزار نیروی مستقر اجرا شد و در جریان آن، یک هزار و 660 واحد صنفی متخلف پلمب، 3 هزار و 373 خودروی متخلف جریمه و 395 خودرو نیز توقیف شد.

مرتضی محمدزاده امروز در نوزدهمین جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، با تشریح محورهای اقدامات انجام‌یافته از زمان تشکیل ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: گزارش‌ها حاکی از عملکرد مطلوب دستگاه‌های عضو این ستاد است.

وی درخصوص اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، گفت: این طرح در یک هزار و ۵۱۴ نقطه‌روز و با حضور ۲۵ هزار نیروی مستقر اجرا شد و در جریان آن، یک هزار و ۶۶۰  واحد صنفی متخلف پلمب،  ۳ هزار و ۳۷۳ خودروی متخلف جریمه و ۳۹۵ خودرو نیز توقیف شد.

محمدزاده همچنین درخصوص تأمین اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده، گفت: از زمان تشکیل ستاد مقابله با کرونا، ۶۴ پروانه بهداشتی برای ۵۲ واحد تولیدی و ۶۰ مجوز برای واحدهای تولید ماسک از سوی کمیته اقتصادی این ستاد صادر شده است.

وی درباره عملکرد تشکل‌های مردم‌نهاد و موسسات خیریه نیز گفت: سمن‌ها و موسسات خیریه در حوزه کمک به خانواده‌های نیازمند، تأمین اقلام بهداشتی، ترویج توصیه‌های بهداشتی و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در مناطق حاشیه‌نشین اقدامات خوبی انجام داده‌اند و مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی آنان ۱۵۱ میلیارد تومان بوده است.