ثبت نام ۸۰۰ نفر در نخستین جشنواره فناوری و نوآوری دانش آموزی تبریز
ثبت نام ۸۰۰ نفر در نخستین جشنواره فناوری و نوآوری دانش آموزی تبریز

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: در نخستین جشنواره فناوری و نوآوری دانش آموزی در تبریز موسوم به رینوفست ۸۰۰ نفر در قالب ۵۰۰ تیم نام نویسی کرده اند که انتظار داریم این تعداد تا پایان آبان ماه به یکهزار نفر برسد.

مسعود سعادتی روز پنجشنبه در نشست خبری این جشنواره افزود: برگزاری نمایشگاه‌های علمی پذیرفته ترین روش در تعمیق و بسط علم است.

وی ادامه داد: ۳۹ پژوهش سرای دانش آموزی در استان فعال است که مشغول فعالیت علمی و نوآورانه هستند.

سعادتی ببا بیان اینکه تحول از مدرسه شروع می شود نه از ادارات، گفت: از این رو سعی داریم با برگزاری و تداوم این جشنواره، تحول علمی در مدارس و جامعه را آغاز کنیم.

وی اعلام کرد: این رویداد همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود و از برترین های جشنواره در این همایش نیز تجلیل خواهد شد.

سعادتی ادامه داد: این فستیوال می تواند بخشی از برنامه‌های تحول در مدرسه باشد از این رو تلاش کرده ایم هر مدرسه و دانش آموزی تحت تاثیر این جشنواره باشد.

رضا کریملو رئیس ستاد اجرایی رینوتکس نیز در این جلسه گفت: نمایشگاه رینوفست برای نخستین بار و همزمان با یازدهمین دوره رینوتکس برگزار می‌شود و از تمام ظرفیت های دانش آموزی در این جشنواره استفاده می‌شود.

نخستین جشنواره فناوری و نوآوری دانش آموزی موسوم به رینو فست همزمان با یازدهمین دوره جشنواره رینوتکس ۱۴ تا ۱۷ آذر در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.