۲ فوتسالیست مراغه‌ای به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند
۲ فوتسالیست مراغه‌ای به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-دبیر هیئت فوتبال مراغه گفت: ۲ فوتسالیت این شهرستان به نام‌های «امیرحسین محمدیان» و «سالار رزم‌پوش» به اردوی تدارکاتی تیم ملی امید دعوت شدند.

«علی مرزپور» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: «محمدیان» در تیم فوتسال مس سونگون ورزقان و «رزم‌پوش» در تیم شهدای گمنام مراغه حضور دارند و از امروز به مدت ۲ روز در اردوی تدارکاتی تیم ملی حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه این اردو در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود، اضافه کرد: علاوه بر این ۲ فوتسالیت آذربایجان‌شرقی، «مهدی دلیر» و «حسین خلیلی» نیز از همین استان در اردو حاضر می‌شوند.

به گفته وی «علی صانعی» سرمربیگری تیم را در این اردو بر عهده دارد و دیگر نفرات دعوت شده به اردو نیز از استان‌های قم، تهران، خراسان رضوی، گیلان، کرمان و اصفهان هستند.

دعوت این بازیکنان به اردوی تدارکاتی تیم ملی در رده امید حاصل تیمداری مراغه طی سال‌های اخیر است؛ تیمی که با عنوان شهدای گمنام مراغه در سال ۱۳۹۷ از شهرستان به مرحله استانی راه یافت و طی سال ۱۳۹۹ با قهرمانی در استان به دسته دوم کشوری صعود کرد.

تیم شهدای گمنام مراغه در سال ۱۴۰۰ در دسته یک پنجم شد اما در سال ۱۴۰۱ گام‌های بلندی برداشت و در نهایت به قهرمانی رسید تا برای نخستین‌بار در تاریخ فوتسال مراغه، یک تیم از این شهرستان در لیگ برتر حاضر شود.

گفتنی است «محمدیان» که اکنون در تیم مس سونگون عضویت دارد، پیش از این دروازه‌بانی تیم شهدای گمنام را بر عهده داشت و سابقه عضویت در تیم ملی فوتسال امید کشورمان را در کارنامه ورزشی خود دارد.