کسب رضایت مردم، مهمترین هدف ارزیابی عملکرد است
کسب رضایت مردم، مهمترین هدف ارزیابی عملکرد است

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کسب رضایت مردم، مهمترین هدف ارزیابی عملکرد است.

حسین فتحی در جلسه کار گروه توسعه مدیریت عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی که با حضور الهام قاسمی رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان روز یکشنبه ۷ تیر ماه در محل این اداره کل برگزار شد با اشاره به تلاشهای بی وقفه همکاران در بخشهای مختلف گفت: برابر عهدی که برای کسب رضایتمندی مردم بسته ایم پایبند بودیم و مهم ترین آرمان ما برای خدمت، رضایتمندی مردم است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، در این نشست ابتدا پس از توضیحات علی ضمیران رئیس گروه فناوری اطلاعات وارتباطات و تحول اداری اداره کل ،روسای کمیته های  پنج گانه گزارش خلاصه ای از اهم اقدامات را ارائه نمودند و در ادامه الهام قاسمی با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته و تحولات بعمل آمده در بخشهای مختلف که موجب ارتقاء سطح خدمات رسانی اداره کل شده است ،از مدیریت و نگرش وسیع و علمی مدیر کل این اداره کل از حسین فتحی قدردانی کرد.
رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت استان با تاکید بر توجه جدی به شیوه نامه و ۴ گام و آسیب شناسی مدیریت عملکرد افزود: هدف گذاری باید بر اساس برنامه عملیاتی ابلاغی ۱۴۰۰ تعیین گردد و آموزش به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه منابع انسانی در برنامه عملیاتی مورد توجه قرار گیرد.