کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو رونمایی شد
کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو رونمایی شد

تبریز- پایگاه خبری بامداد فردا- کلیپ نوروزی مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی به کارگردانی مجید سلیمی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بامداد فردا، پدرام ناظر در نشست خبری آیین رونمایی از کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی – ۴۸۳، اظهار کرد: موسیقی، تاریخ و فرهنگ آذربایجان همیشه در دنیا زبانزد بوده و حرفی برای گفتن دارد، همچنین در آذربایجان جوانان مستعدی برای نشان دادن ظرفیت‌های بالای فرهنگی، تاریخی و هنری استان وجود دارند که با کمترین حمایت می‌توانند فعالیت کنند.

وی با اشاره به حمایت آقای نصیراللهی از جوانان، افزود: در این پروژه تلاش کردیم موسیقی آذربایجان، تاریخ و لباس محلی را به نحو احسن به تصویر بکشیم تا نسل جوان آن را ببینند.

ناظر ادامه داد: جوانان از تاریخ و فرهنگ خودمان اندکی فاصله گرفتند، چراکه ما نتوانستیم تاریخ خود را نشان بدهیم. این موضوع باعث شده جوانان بیشتر به فرهنگ غربی سوق پیدا کنند.

مدیر پروژه کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو خاطرنشان کرد: زمانی که کودکان خردسال لباس و موسیقی ما را می‌بینند، با آن آشنا می‌شوند و به سمت آن گرایش پیدا می‌کنند.

در ادامه مدیر تولید پروژه کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی – ۴۸۳ نیز بیان کرد: اگر بخش خصوصی نباشد، فرهنگ می‌خوابد. زحمتی که آقای نصیراللهی برای این کار کشیدند، بسیار ارزشمند بود.

محمد ملکی با اشاره به موسیقی به کار گرفته شده در این کلیپ، گفت: این کلیپ سه دقیقه‌ای، موسیقی متفاوتی داشته و حدود ۷۰ نفر در کاروانسرای خواجه نظر در جلفا برای ضبط این کلیپ زحمت کشیده‌اند.

مدیرعامل نمایندگی نصیراللهی مدیران خودرو، اظهار کرد: هر کس که بتواند هنر آذربایجان را به تصویر بکشد، نمایندگی ۴۸۳ نمایندگی نصیراللهی از آن استقبال می‌کند.

حسین نصیراللهی افزود: در کنار این اثر، ما نقش بسیار اندکی داشتیم و کار اصلی توسط دوستان انجام گرفت و تلاش می‌کنیم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در همایش شرکت چری که با حضور ۲۰ کشور دنیا در چین برگزار می‌شود، این اثر را به نمایش بگذاریم.

گفتنی است، کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی – ۴۸۳ حوالی ساعت ۲۱ فردا (سه‌شنبه ) و در فاصله چند ساعت مانده به سال جدید، از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد. همچنین این اثر به جشنواره‌های موسیقی و ویدیویی مختلف نیز ارسال می‌شود.