کاروان دوچرخه سواری جانبازان آذربایجان شرقی عازم حرم امام راحل شد
کاروان دوچرخه سواری جانبازان آذربایجان شرقی عازم حرم امام راحل شد

تبریز-پایگاه خبری توپ و تور- کاروان دوچرخه سواری جانبازان آذربایجان شرقی با بدرقۀ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، عازم حرم امام راحل شدند.

صبح امروز سه شنبه طی آئینی با حضور و بدرقۀ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، هشتمین کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر استان در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برای شرکت در این مراسم و تجدید بیعت با آرمان‌های معمار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی عازم حرم مطهر امام راحل شدند.

جابر ابوالفتح زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در این آئین که در محوطۀ ستاد استانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، گفت: به روح پاک امام خمینی (ره) درود می‌فرستیم؛ امامی که تمام عزت، اقتدار و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی از نفس‌های گرم آن حضرت است و امامی که هر چه از معرفت و رهبریت ایشان بگوییم و بشنویم، نتوانسته ایم ذره‌ای از دریای بیکران معرفت و رهبریت ایشان یادآوری کنیم.

وی افزود: امیدوارم خدا به همه ما توفیق دهد تا راه امام راحل و خلف صالح ایشان، آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) را که در امتداد راه شهدا و ایثارگران ترسیم کرده اند، ادامه دهیم.

ابوالفتح زاده با اشاره به جانبازان بصیر حاضر در کاروان دوچرخه سواریِ عازم حرم مطهر امام راحل گفت: در این برنامه در خدمت کسانی هستیم که بهترین هستی خود یعنی چشمانشان را در راه اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند و امروز برای هشتمین سال، عازم مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) هستند تا ضمن شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ایشان، با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید بیعت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: از این جانبازان بصیر و البته خانواده‌های صبور و مقاوم آنان تقدیر می‌کنیم و امیدواریم همواره سالم و موفق باشند.

وی یادآوری کرد: اعضای کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر آذربایجان شرقی همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در روز چهاردهم خرداد به حرم مطهر رسیده و در مراسم ارتحال شرکت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: مراحل حرکت این کاروان مسیرهای تبریز- بستان آباد، بستان آباد – میانه، میانه – زنجان، زنجان – تاکستان، تاکستان – آبیک و آبیک تا حرم مطهر است و اعضای کاروان در پایان پس از حضور در مراسم حرم مطهر، با اتوبوس به تبریز بازخواهند گشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: این کاروان متشکل از ۱۴ جانباز بصیر آذربایجان شرقی با ۱۴ دوچرخه دوسرنشینه است اما کلّ اعضای کاروان، بالغ بر ۴۰ نفر است.