هواداران تراکتور خواستار تغییر ساعت بازی با فولاد شدند
هواداران تراکتور خواستار تغییر ساعت بازی با فولاد شدند

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- هواداران تیم فوتبال تراکتور از مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر خواستند تا ساعت بازی این تیم با فولاد از هفته هجدهم لیگ برتر را تغییر دهند.

طبق برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ برتر، این دیدار قرار است چهارشنبه این هفته راس ساعت ۱۴ و با حضور هواداران در تبریز برگزار شود.

هواداران تراکتور در درخواست خود به مجوز حضور هواداران در ورزشگاه ها از هفته هجدهم اشاره کرده اند و لازمه حضور پرشور در بازی تراکتور و فولاد را تغییر ساعت بازی از ۱۴ به ساعت ۱۵ یا ۱۶ همان روز اعلام کرده اند.

طرفداران و هواداران زیادی نقاط مختلف استان برای تماشای دیدارهای خانگی تراکتور به تبریز می آیند و با توجه به اینکه، این دیدار در روز کاری و غیرتعطیل برگزار می شود لذا امکان حضور این هواداران در این ساعت از روز امکان پذیر نمی باشد.

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و فولاد از هفته هجدهم در حالی چهارشنبه این هفته در تبریز برگزار می شود که هر دو تیم در بازی های هفته هفدهم به ترتیب مقابل ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس صاحب برتری شدند.

تراکتور که با آمدن خمز، دچار تحول شده و بازی خوب و روانی مقابل حریفان انجام می دهد در بازی این هفته نیز مصمم به برتری و کسب سه امتیاز بازی و کاهش فاصله امتیازی با تیم های صدرنشین و مدعی است.

شاگردان خمز در پایان هفته هفدهم با ۲۶ امتیاز در رده پنجم و فولادی ها با ۲۴ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند.