نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کردند
نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کردند

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کردند.

در پیام مشترک آیت الله «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» و «مالک رحمتی»، با قدردانی از حضور گسترده و پرشور مردم با بصیرت و زمان‌شناس استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آمده است: در جشن ملی ۱۱ اسفند، شما با حضور پرشور، معنادار و شایسته تحسین خود، بار دیگر عزم و اراده پولادین‌تان را برای اعتلا و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان نشان دادید و در لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب «دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید» کردید.

در ادامه این پیام اظهار شده است: به طور قطع برنده اصلی این انتخابات، شما مردم بصیر و زمان‌شناس هستید که به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ثابت کردید که نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت، در ۴۵ سالگی خود همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی است.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در این پیام از کلیه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، معتمدان و اقشار مختلف مردم در هیات‌های اجرایی و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کرده اند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: همچنین از تشکل‌ها، گروه‌ها و سلایق سیاسی مختلف بویژه اصحاب رسانه و مطبوعات استان که دوشادوش همدیگر به صحنه آمده و در ترغیب مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی نقش‌آفرینی کردند، تشکر می‌کنیم.

آیت الله «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» و «مالک رحمتی»، تاکید کردند: اکنون که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده، وظیفه همگان، حرکت در مسیر همدلی و همکاری برای پیشرفت ایران عزیز است و امیدواریم منتخبان مردم با توجه جدی به مطالبات بحق موکلان خود در حوزه‌های انتخابیه، زمینه تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد را فراهم کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه یازده اسفند همزمان با سراسر کشور در اذربایجان شرقی برگزار شد.

آذربایجان شرقی دارای ۱۹ کرسی از ۱۳ حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی است و این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز پنج عضو دارد.