مسی‌ها برای بقا در صدر به مصاف ویستاتوربین تهران می‌روند
مسی‌ها برای بقا در صدر به مصاف ویستاتوربین تهران می‌روند

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- تیم مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ دسته‌دو فوتبال، میهمان ویستاتوربین تهران خواهد بود.

تیم های مس سونگون ورزقان و ویستاتوربین تهران در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ‌دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۱۴ آذرماه، در تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان بخشی‌زاده که در هفته گذشته این رقابت ها پیروزی دراماتیکی را برابر اترک بجنورد کسب کردند و اکنون با انگیزه‌ای مضائف به مصاف قعرنشین جدول‌رده بندی خواهند رفت‌.

با توجه به اینکه فولاد نوین اهواز و سپیدرود رشت تنها با اختلاف تفاضل گل کمتر نسبت به مس، در رده های دوم و سوم قرار گرفته‌اند و تعقیب کننده‌گان اصلی این تیم به حساب می‌آیند، و بنابراین شاگردان بخشی‌زاده برای بقا در صدر جدول چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار نخواهند داشت.

محمدطاهر امینی، یار سه گله لاله‌های نارنجی آذربایجان، در این دیدار به علت مصدومیت، مسی‌ها را همراهی نخواهد کرد و بقیه بازیکنان مس سونگون مشکلی برای همراهی تیمشان در نهمین ایستگاه این رقابت ها نخواهند داشت.

باتوجه به اینکه ویستاتوربین، بدون برد و با ۴ شکست و ۳ مساوی در قعرنشین جدول قرار گرفته است، شانس شاگردان بخشی‌زاده برای کسب پیروزی در این دیدار و باقی ماندن در صدر جدول بیشتر است و باید دید نارنجی پوشان آذربایجان در این این هفته از رقابت ها چه عملکردی را از خود ارائه خواهند داد.

در جدول رده‌بندی گروه اول این رقابت ها نیز، مس سونگون ورزقان با ۱۴ امتیاز صدرنشین است ویستاتوربین تهران با ۳ امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.