یک درصد اصناف آذربایجان شرقی در سامانه « ایران من» ثبت نام کردند
یک درصد اصناف آذربایجان شرقی در سامانه « ایران من» ثبت نام کردند

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر ثبت نام تمامی اصناف در سامانه «ایران من»، گفت: از مجموع ۱۴۵ هزار و ۳۸۷ واحد صنفی در استان فقط یک درصد اقدام به ثبت نام در این سامانه کرده اند که قابل قبول نیست.

فرداد تیموری روز دوشنبه در جلسه راهکارهای ثبت نام اصناف استان در سامانه ایران من، اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا، همه اصناف ملزم به ثبت نام در سامانه «ایران من» هستند.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای حمایت از فعالیت اصناف با اولویت صیانت از سلامت کارکنان و مشتریان، و همچنین جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا است.

تیموری تاکید کرد: تمامی واحدهای صنفی در راستای اجرای مدیریت هوشمند بیماری کرونا به فوریت نسبت به ثبت نام در سامانه ایران من به نشانی http://asnaf.moi.ir و اخذ و نصب QR-Code در واحد صنفی (در محلی قابل رویت برای همگان) اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۹ اتاق اصناف و ۳۶۳ اتحادیه در استان، افزود: ضروری است اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی استان نسبت به ضرورت ثبت نام تمامی واحدهای صنفی تحت پوشش خود در سامانه مذکور تاکید و اقدامات لازم در این خصوص را به عمل آورند.

۱۴۵ هزار و ۳۸۷ واحد صنفی در آذربایجان شرقی وجود دارد که از این تعداد ۱۱۴ هزار و ۶۵۸ واحد فعال و دارای پروانه کسب معتبر می باشد.