مسابقات قهرمانی کامبت استان آذربایجان شرقی به صورت مجازی برگزار شد
مسابقات قهرمانی کامبت استان آذربایجان شرقی به صورت مجازی برگزار شد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- دبیر سبک کامبت سیدرضا عابدی گفت : برای اولین بار سبک کامبت در بخش اقایان به صورت مجازی برگزار شد. وی افزود : به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی و همچنین جهت افزایش انگیزه رزمی کاران استان برگزاری این مسابقات مجازی در دستور کار قرار گرفت.

مسابقات قهرمانی آذربایجان شرقی کامبت که از تاریخ یکم آبان ماه لغایت هشتم آبان ماه در حال برگزاری بود، نهم آبان ماه با داوری نتایج این رویداد و اعلام نتایج، پایان یافت.

سنسی حامد گل محمدی رئیس گروه کامبت استان آذربایجان شرقی با اعلام خرسندی از برگزاری این رویداد و حمایت های هیئت انجمن های ورزشهای رزمی استان آذربایجان شرقی، از زحمات کلیه مربیان، داوران و مسئولین زحمت کش این رویداد که طی این مدت زحمات زیادی را متقبل شدند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

این مسابقه در بخش هنرهای فردی و پنج گروه سنی به صورت مجازی برگزار گردید که در پایان این مسابقات نفرات برتر رویداد انتخاب شدند. به نفرات برتر این رویداد حکم قهرمانی مسابقات تقدیم شد.

 

نفرات اول این رویداد به شرح زیر میباشد :

 

رده سنی نونهالان

مقام اول : محمدطاها درخش

 

رده سنی نوجوانان

مقام اول :امیرمهدی علیزاده

 

رده سنی جوانان

مقام اول : طاهر تحفه

 

رده سنی امید

مقام اول : مهدی رحمانی

 

رده سنی بزرگسالان

مقام اول : بابک ترابی

همچنین در مقام‌های تیمی، اساتید علی مسیبی، یعقوب ذاکری، حامد گل محمدی به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم تیمی استان شدند.