مردمی سازی قصه‌گویی، مهمترین اولویت بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است
مردمی سازی قصه‌گویی، مهمترین اولویت بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مردمی سازی قصه‌گویی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه خانواده‌ها را از مهمترین اهداف بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی عنوان کرد.

علی بینش با اشاره به آغاز فرآیند جشنواره قصه‌گویی در استان مطرح کرد: فرآیند استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با رویکرد مردمی سازی فرهنگ قصه‌گویی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه خانواده‌ها از ابتدای شهریور ماه سال‌جاری در سراسر استان آغاز شده است.

وی اظهارکرد: فضاسازی و ارتقای ظرفیت قصه‌گویی به عنوان ابزار موثر تربیتی در انتقال اثرگذار مفاهیم و موضوعات تربیتی از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی با بیان اینکه شعار بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ” با قصه لبخند بسازیم” است تاکید کرد: امید آفرینی و تقویت ایمان از مهمترین رویکردهای این جشنواره است.

مدیرکل کانون استان، اضافه کرد: قصه‌های قرآنی، دینی و مذهبی، روایت اراده (قصه‌های کارآفرینان)، قصه نامداران و روایت اسطوره‌ها از جمله موضوعات این جشنواره است.

وی از تمامی علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره خواست با مراجعه به سامانه ‌www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت قصه‌های خود اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردابه نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، وی افزود: مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اواخر آبان در تبریز برگزار خواهد شد.