منویات رهبری و دستورات رییس جمهوری برای خدمت به مردم نصب العین است
منویات رهبری و دستورات رییس جمهوری برای خدمت به مردم نصب العین است

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- استاندار آذربایجان شرقی پس از سخنرانی ویدیو کنفرانسی آیت الله رییسی با محوریت تشریح برنامه ها و سیاست های دولت در سال جدید برای مسئولان ارشد و مدیران اجرایی کشور، گفت: منویات مقام معظم رهبری و دستورات رییس جمهوری برای خدمت به مردم نصب العین است.

عابدین خرم روز دوشنبه در نخستین نشست شورای اداری آذربایجان شرقی، اظهار کرد: با همت مضاعف تلاش هایمان را برای خدمت به مردم و رضایت خلق خدا بیشتر کرده و استمرار خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: تلاش مضاعف و استمرار تلاش ها بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در تحویل سال و سخنرانی ایشان در مشهد همین طور سخنان رییس جمهوری در آغاز سال و دستورات و سخنان ویدیو کنفرانسی آیت الله رییسی بیشتر خواهد بود تا در نزد خداوند متعال، رهبری، شهدا، خانواده شهدا و مردم ایران شرمنده نباشیم.

وی همچنین با تقدیر از حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در مراسم استماع مستقیم ویدیو کنفرانسی سخنرانی آیت الله رییسی خطاب به مسئولان، ادامه داد: همواره حضور بزرگوارانه حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم و پشتیبانی های همیشگی از مسئولان و دولت در سخنرانی های خطبه های نماز جمعه و جلسات مختلف جای تشکر و تقدیر بسیار دارد.

خرم تاکید کرد: تلاش های مسوولان استان برای توسعه و پیشرفت در جهت خدمت به مردم با پشتیبانی های نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی قوام خواهد یافت و تکلیف کامل تر خود را به عنوان خادمان ملت ایران در سال جدید ادا خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری را با جان و دل اجابت خواهیم کرد، گفت: خدمت به مردم هدف و اولویت اصلی مسئولان ارشد آذربایجان شرقی خواهد بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی صبح دوشنبه در همایش مدیران سراسر کشور با اعلام برنامه ها، توصیه های مهمی نسبت به مدیران مطرح کرد.