مدارس منطقه صوفیان در نوبت بعد از ظهر غیرحضوری است
مدارس منطقه صوفیان در نوبت بعد از ظهر غیرحضوری است

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-بر اساس اعلام اداره کل اموزش و پرورش آذربایجان شرقی، فعالیت مدارس منطقه صوفیان در نوبت بعد از ظهر تمامی مقاطع تحصیلی امروز یکشنبه با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد غیرحضوری است.

بر اساس اطلاعیه های قبلی آموزش و پرورش استان فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس شهر صوفیان و سایر مدارس روستایی منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح امروز با یک ساعت تاخیر شروع شد.

مدارس شهری و روستایی منطقه ورزقان نیز امروز در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

در منطقه اسکو هم فعالیت آموزشی مدارس روستایی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دهستان گنبرف ( روستاهای قندیلو، آشستان، آغچه کهل، اربط، مجارشین، کردآباد و گنبرف ) و دهستان سهند ( روستاهای اسکندان، آمقان، عنصرود، کهنمو و کندوان ) غیر حضوری اعلام شد.

در مناطق اهر، هوراند ، هریس، خواجه ، چاراویماق ، مرند ، جلفا و تیکمه داش مدارس شهری و روستایی در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

در منطقه کلیبر، مدارس شهری و روستایی در تمام مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در نوبت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری اعلام شد و مدارس متوسطه دوم در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت کردند.

بر اساس این اطلاعیه مدارس پیش دبستانی و ابتدایی بخش آبش‌ احمد منطقه عشایر در نوبت صبح غیرحضوری بود و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع کردند.

مدارس روستاهای دهستان سفیدان و روستای اوغلی شهرستان تبریز نیز در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

در منطقه قلعه چای شهرستان عجب شیر مدارس روستاهای ، قوزلوجه، المالو، هرگلان، چهاربرود و یایچی ‌همچنین روستا های حوری و چنار در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری اعلام شد.

مدارس روستائی منطقه هشترود در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح غیرحضوری بود و مدارس شهری نیز در تمام مقاطع با یک ساعت تاخیر شروع به کار کردند.

در برخی روستاهای منطقه آذرشهر، مدارس روستاهای بادامیار، امیردیزج، قرمزگل، صغایش، آلمالوداش، جراغیل، گواهیر، هفت‌چشمه و دین‌آباد فعالیت خود را در تمامی مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع می‌کنند.

در منطقه بستان‌آباد مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت‌ صبح غیرحضوری بود.

در منطقه تسوج، مراکز پیش‌دبستانی این منطقه تعطیل بود و در سایر مقاطع تحصیلی با ۲ ساعت تاخیر شروع به فعالیت کردند.

در منطقه نظرکهریزی، مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح غیرحضوری بود.

مدارس روستایی و شهری منطقه شبستر هم در تمامی مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر و راس ساعت ۹ شروع به کار کردند.

در منطقه صوفیان، مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح غیرحضوری بود.

بر اساس این اطلاعیه امتحانات داخلی تمامی مدارس به دلیل غیرحضوری شدن مدارس، لغو شده است.

همچنین کلاس های مدارس استثنایی در تمامی مناطق تحصیلی استان در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر غیر حضوری است.

در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.