مجتمع اداری شهرستان خداآفرین ۹۶ درصد پیشرفت دارد
مجتمع اداری شهرستان خداآفرین ۹۶ درصد پیشرفت دارد

تبریز- بامدادفردا- رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: مجتمع اداری شهرستان خداآفرین ۹۶ درصد پیشرفت دارد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

جعفر فغفوری، روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات اجرایی این پروژه ساختمانی با هدف تمرکز ادارات دولتی و خدمات رسانی هرچه بهتر آن ها به مردم منطقه خمارلو و سهولت دسترسی مراجعه کنندگان به خدمات دولتی در سال ۹۳ توسط اداره کل راه و شهرسازی (اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی ) شروع شده است.

وی اظهار داشت: مجتمع اداری خداآفرین با زیربنای بیش از یک هزار و ۵۰۰ مترمربع در ۲ طبقه با اسکلت بتنی در حال اجراست که تقریبا تمام عملیات اجرایی ساختمانی آن به اتمام رسیده و در شرف بهره برداری است.

فغفوری، با بیان اینکه با مساعدت دستگاه‌های خدمات رسان منطقه این پروژه تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد، ادامه داد: در سایت اداری این شهرستان علاوه بر ساختمان مجتمع اداری، احداث سالن اجتماعات و جلسات این مجتمع به مساحت ۳۵۰ مترمربع نیز امسال شروع می شود.

شهرستان خداآفرین با یک هزار و ۵۲۵ کیلومتر مربع مساحت در نوارمرزی رود ارس واقع است.

این شهرستان ۳۵ هزار نفر جمعیت دارد که اغلب آنها در روستاها ساکن هستند؛ خداآفرین به رغم واقع شدن در حاشیه رودخانه خروشان ارس، داشتن مراتع و جنگل های فراوان و زمین حاصلخیز، از شهرستان های محروم آذربایجان شرقی در ۲۱۰ کیلومتری شمال شرق تبریز است.

  • منبع خبر : ایرنا