باشگاه ماشین‌سازی رای کمیته انضباطی را ناعادلانه دانست
باشگاه ماشین‌سازی رای کمیته انضباطی را ناعادلانه دانست

تبریز- بامدادفردا- باشگاه ماشین‌سازی تبریز در نامه‌ای اعتراضی، رای کمیته انضباطی درباره اتفاقات بازی این تیم با پرسپولیس در تهران را ناعادلانه و نامتناسب خواند.

در نامه اعتراضی باشگاه فرهنگی – ورزشی ماشین سازی آمده است: روند مسابقه فوق حاکی از این است که بعد از اعلام پنالتی که مورد اعتراض کادر فنی ماشین‌سازی بود، تماشاگران حریف به صورت هماهنگ الفاظی را به شخص رسول خطیبی نسبت دادند که باعث شد سرمربی ماشین‌سازی با دست زدن به طرف مقابل عکس‌العمل نشان بدهد، اما تماشاگران بعد از این اتفاق با تغییر الفاظ خود اقدام به شدیدترین توهین‌ها به خانواده رسول خطیبی کردند که بازتاب بسیار منفی در فضای فوتبال به همراه داشت.

در این نامه تشریح شده است: ما نسبت به اینکه به کار بردن غیراخلاقی‌ترین شعارها توسط ۵ هزار نفر هوادار پرسپولیس تنها ۳۰ میلیون تومان جریمه، اما دست زدن سرمربی تیم ماشین سازی ۱۰ میلیون تومان و یک جلسه محرومیت تعلیقی داشته‌ باشد، معترض است؛ حتی در یک نگاه می توان متوجه شد که هیچ تناسبی بین واقعیت موضوع و رای صادره دیده نمی‌شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام خود برای بازی ماشین سازی با پرسپولیس را صادر کرد که  در آن سرمربی ماشین‌سازی به یک جلسه محرومیت تعلیقی و ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

این دیدار جنجالی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.