ماموریت بزرگ کمیته امداد در اشتغالزایی محرومین
ماموریت بزرگ کمیته امداد در اشتغالزایی محرومین

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا- استاندار آذربایجان شرقی گفت: و توانمندسازی محرومین جامعه حرکت بزرگی است و این ماموریت مهم بر عهده کمیته امداد امام(ره) است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عابدین خرّم در همایش یاوران اشتغال کمیته امداد آذربایجان شرقی اظهار داشت: کمیته امداد امام(ره) مجموعه باکرامتی است و فعالیت در آن مقدس است.
وی با اشاره به اهمیت خدمت به محرومین در کمیته امداد افزود: در جامعه ما افراد محرومی هستند که بندگان عزیز خدا هستند و توانمندسازی آنها حرکت بزرگی است و این ماموریت مهم بر عهده کمیته امداد است.
استاندار آذربایجان شرقی مساله بیکاری را یکی از معضلات جامعه برشمرد و گفت: ایجاد فرهنگ کار و تلاش باید از اهداف مراکز آموزشی کشور باشد و کار و تلاش باید در جامعه ارزشی تلقی شود.
وی ضمن تاکید بر اهمیت کار و تلاش از نظر اسلام گفت: سیاست دولت سیزدهم اینست که متکفل افراد نیازمند شده و اشتغالزایی کند.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: کمیته امداد کارنامه موفقی از خود به جا گذاشته که نشانگر همدلی و همراهی مدیران دلسوز است.

حجت الاسلام و المسلمین فقیه در همایش یاوران اشتغال کمیته امداد آذربایجان شرقی اظهار داشت: برای اداره جامعه و پیاده کردن منویات بزرگ مشارکت مردم در سرلوحه پیامبر(ص) بوده و لازمه یک کشور است.
وی با اشاره به عملکرد موثر کمیته امداد استان در حوزه اشتغال گفت: اگر مشارکت و همراهی مردم و مدیران متعهد نباشد قطعا این موفقیت ها حاصل نمی شد.
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: کمیته امداد کارنامه موفقی از خود به جا گذاشته که نشانگر همدلی و همراهی مدیران دلسوز است.
حجت الاسلام فقیه تاکید کرد: کار در کمیته امداد و خدمت رسانی به محرومین بسیار مقدس و ارزشمند است.