فرمانده لشکر ۲۱ حمزه: ترور سردار سلیمانی اشتباه راهبردی آمریکا بود
فرمانده لشکر ۲۱ حمزه: ترور سردار سلیمانی اشتباه راهبردی آمریکا بود

تبریز- بامدادفردا- فرمانده لشکر عملیاتی ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان گفت: ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بزرگ ترین اشتباه راهبردی ایالات متحده امریکا بود.

امیر سرتیپ دوم عیسی میرزایی روز سه شنبه در همایش سیاسی فرماندهان و کارکنان ارتش مستقر در آذربایجان شرقی، افزود: آمریکایی‌ها با این اقدام زشت و برخلاف قوانین بین الملل و خائنانه خود آغازی برای پایان حضور خود در غرب آسیا رقم زدند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها طی ۴۰ سال گذشته با شیوه‌های مختلف با ملت ایران دشمنی کرده اند و همچنان این سیاست خود را ادامه می دهند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت و با تکیه بر روحیه انقلابی جوانان آگاه، مستحکم و با اقتدار کامل مقابل زورگویی آمریکا ایستاده است.

امیر میرزایی تاثیرگذاری شهادت سردار سلیمانی در تحولات منطقه را بسیار زیاد و موثر دانست و ادامه داد: ابراز ارادت مردم کشورهای مختلف جهان و همبستگی ملت عراق با ایران از نمونه های بارز این آثار خون شهید سلیمانی است که برای امریکا و دشمنان مسلمانان جهان، غیر قابل هضم است.

وی گفت: مردم دو کشور ایران و عراق و آزادی خواهان منطقه غرب آسیا در استقبال و تشییع پیکر مطهر شهیدان جبهه مقاومت حماسه‌ای ماندگار خلق کردند که در تاریخ اسلام به ثبت خواهد رسید و هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.

امیر میرزایی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در برابر استکبار ایستاده است و در این مسیر هرگز عقب گردی ندارد، اظهار داشت: بدون تردید ایران به ترور سردار سلیمانی پاسخی قاطع و کمرشکن خواهد داد.