فرصت طلایی تراکتور مقابل پرسپولیس
فرصت طلایی تراکتور مقابل پرسپولیس

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-کاپیتان پیشین تراکتور معتقد است پرسپولیس با شرایط آرمانی خود فاصله دارد و این بهترین فرصت برای کسب هر سه امتیاز بازی توسط تراکتور است.

علیرضا میرشفیعیان در گفت‌وگویی در رابطه با روند آماده‌سازی تراکتور برای نیم‌فصل دوم لیگ‌ برتر اظهار کرد: به نظرم تراکتور برخلاف سال‌های اخیر که در تعطیلات نیم‌فصل حاشیه های زیادی داشت؛ امسال اردوی دور از حاشیه‌ای برگزار کرد و کادر مدیریت و کادرفنی تمام تمرکزشان را روی هماهنگی تیم گذاشته بودند. اتفاق مثبتی بود و اردوی خوبی برگزار شد اما در رابطه با یارگیری همیشه مشکلاتی وجود دارد.

او درباره بازی پیش‌روی تراکتور مقابل پرسپولیس گفت: بازی‌های تراکتور با استقلال، پرسپولیس و سپاهان همیشه ویژه بوده‌اند و تراکتور معمولاً بازی های خوبی برابر این سه تیم ارائه می‌کند. پرسپولیس با جدایی یحیی گل‌محمدی و باخت هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک در وضعیت ایده‌آل خودش قرار نگرفته و این بهترین فرصت برای تیمی مثل تراکتور است که هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد. پیروزی تراکتور قطعاً امکان‌پذیر است اما شرایط بازی تعیین کننده خواهد بود.

پیشکسوت تراکتور درباره عملکرد این تیم در نقل‌وانتقالات زمستانی اضافه کرد: در نیم‌فصل اول هم تاکید کردم که تراکتور به یک هافبک دفاعی و یک مدافع وسط شش‌دانگ نیاز دارد. ضعف تراکتور در این مناطق بیشتر از دیگر نواحی دیده می‌شد که فعلاً بازیکنی در این پست جذب نشده است و این به تصمیمات و سیاست‌های باشگاه تراکتور، خمس و کادرفنی بر می‌گردد.

میرشفیعیان در رابطه با برگزاری دیدار پرسپولیس و تراکتور بدون حضور تماشاگران گفت: این اتفاق یک ضرر برای هر دو طرفه است. پرشورها هیچ‌وقت آزادی را خالی نمی‌گذارند و پرسپولیسی‌ها هم از تیم خود حمایت می‌کنند. اما با همه این تفاسیر این اتفاق به نفع تراکتور است، چرا که پرسپولیس به عنوان میزبان از حضور تماشاگرانش محروم است.

این پیشکسوت فوتبال در رابطه با نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر افزود: وقتی ما به شروع نیم فصل دوم می‌رسیم، تیم‌ها در شرایطی قرار می‌گیرند که انگار فصل از نو شروع شده است و آماده نیستند و رسیدن تیم‌ها به شرایط ایده‌آل خود حداقل ۳-۲ هفته زمان می‌برد. در سایر لیگ‌های دنیا این گونه نیست و امیدوارم باشگاه‌ها و بازیکنان حرفه‌ای‌ تر فکر کنند و این موضوع در فوتبال ما از بین برود.