سولدو: بیشتر بازیکنان آزاد مشکل بدنی و مصدومیت دارند
سولدو: بیشتر بازیکنان آزاد مشکل بدنی و مصدومیت دارند

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- سرمربی کروات تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه تلاش برای جذب بازیکن جدید ادامه دارد، گفت: بیشتر بازیکنان آزاد مشکل بدنی و مصدومیت دارند یا از شرایط مسابقه دور هستند.

زونیمیر سولدو روز یکشنبه در گفت و گویی به جلسه اش با مدیرعامل باشگاه اشاره کرد و افزود: در مقطع فعلی بازیکن خارجی و داخلی تراز اولی که بتواند در ترکیب تیم قرار بگیرد و به درد تیم بخورد، وجود ندارد.

وی افزود: بازیکنی جذب می کنیم که یک سر و گردن از بازیکنان فعلی بالاتر باشد اما تا تحقق این موضوع،  باید از بازیکنان موجود استفاده کنیم.

وی از اضافه شدن مربی بدنساز به جمع کادر فنی و همچنین عملکرد تمامی مربیان ابراز رضایت کرد و گفت: در مقطع فعلی نیازی به اضافه شدن مربی جدید نیست و در آینده نیز اگر نیازی احساس شود به باشگاه اعلام می‌کنیم.

سولدو خاطرنشان کرد: تراکتور در ابتدای فصل بازیکنان تاثیرگذار زیادی را از دست داده و متاسفانه بازیکنان تمرینات آماده‌سازی پیش فصل را نیز به خوبی انجام نداده‌اند و از نظر بدنی مشکل دارند و دلیل اصلی بیشتر مصدومیت‌ها همین موضوع است و در جذب بازیکنان نیز تعادل تیمی رعایت نشده است.

وی ادامه داد: فشردگی مسابقات نیز مزید بر علت شده و فرصت کافی برای تقویت بازیکنان از نظر بدنی و رفع نقاط ضعف تیم در خطوط مختلف وجود ندارد.

سولدو همچنین قول داد تا با تقویت تیم، آماده‌سازی جسمی و تاکتیکی بازیکنان و همچنین رفع نقاط ضعف در نیم فصل دوم، با قدرت بیشتر پا در عرصه رقابت ها بگذارد.

وی در مورد دخالت افرادی از بیرون باشگاه در رابطه با ترکیب تیم و عدم حضور برخی بازیکنان، بیان کرد: تمامی این شایعات دروغ بوده و افراد غیر فنی حق دخالت در تیم و مسائل فنی را ندارند و در چیدن ترکیب اصلی برای مسابقه، نام بازیکنان ملاک نبوده، بلکه عملکرد آنها در طول هفته و تمرینات لحاظ می شود.

در دیدار دیروز مدیران باشگاه تراکتور با سرمربی تیم که به دنبال نتایج ضعیف هفته‌های اخیر برگزار شد، نگرانی های هواداران به سرمربی منتقل شد.