آل هاشم: عملیات غرور آفرین نیروی هوافضای سپاه مسلمانان جهان را خوشحال کرد
آل هاشم: عملیات غرور آفرین نیروی هوافضای سپاه مسلمانان جهان را خوشحال کرد

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تبریک به رزمندگان قهرمان ایران اسلامی به ویژه نیروی هوافضای سپاه بابت انجام اقدام تنبیهی علیه رژیم اشغالگر، گفت: این عملیات غرور آفرین موجب شادی ملت فلسطین، غزه، مسلمانان جهان و ایران اسلامی شد.

آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در جلسه ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا اظهار کرد: حتی آنهایی که قشر مذهبی نیستند اما به ایران علاقه مند هستند آنها هم از این قضیه خوشحال اند، این یک مساله ملی است و همه از این موضوع احساس غرور کردند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح در سایه تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، به جایی رسیده اند که اینگونه با دشمنان اسلام و بشریت و نسل کشی مبارزه می کنند.

آیت الله آل هاشم ادامه داد: کمتر از چند روز از بیانات رهبر انقلاب و اقدام تبیهی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه نمی گذرد که رزمندگان اسلام پاسخ مناسب را دادند.

وی افزود: به عنوان یک ایرانی افتخار می کنم و خوشحالم و احساس غرور می کنم و به تمامی رزمندگانی که این عملیات را فداکارانه انجام دادند و مقابل دشمن ایستادند درود می فرستم.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در این عملیات، ضمن پاسخ مناسب به رژیم صهیونیستی، به امریکایی ها نیز پیام دادند که اگر در این مساله ورود کنند تکلیفشان مشخص است و آمریکایی ها نیز دیشب اعلام کردند که نمی خواهند وارد درگیری با ایران شوند و از رژیم اسرائیل نیز خواستند تا ورود نکرده و پاسخ ندهد.

در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، بامداد یکشنبه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.