سهم بخش تعاون در خانه دار شدن مردم
سهم بخش تعاون در خانه دار شدن مردم

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی بر سهم عمده بخش تعاون در خانه دار شدن اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی ؛ مسعود کردستانی در دیدار با مدیر عامل اتحادیه تعاونی های مسکن کارکنان دولت آذربایجان شرقی افزود: شرکت های تعاونی مسکن موفق در استان سهم برجسته ای در تامین سرپناه برای اقشار مختلف داشته و خوشبختانه یکی از نمونه های ارزشمند موفقیت تعاون در بخش اقتصاد است.
وی با بیان اینکه تعاونی های مسکن ادارات و سازمان ها با اندک پس اندازهای اعضای خود به راحتی می توانند زمینه خانه دار شدن آنان را فراهم کنند، اذعان داشت: بانک توسعه تعاون نیز به عنوان تنها بازوی اقتصادی بخش تعاون در طول سال های گذشته به واسطه تعامل و همکاری شرکت های تعاونی مسکن استان تسهیلات ویژه ای تخصیص داده است که از این حیث می توان سهم بانک توسعه تعاون را در این امر مهم و ارزشمند عنوان کرد.
وی حضور اتحادیه های توانمند در کنار تعاونی های موفق را یک فرصت خواند و گفت: خوشبختانه قریب به اتفاق شرکت های تعاونی مسکن کارکنان ادارات دولت از جمله موفق ها هستند که نشان از سهم بخش تعاون در خانه دار شدن این قشر دارد.
کردستانی افزود: افزایش تورم و کاهش توان خرید مردم از جمله چالش های امروز اقتصاد کشور است که تعاون می تواند یکی از راهکارهای برون رفت از آن باشند چرا که مشارکت و همکاری در سود دسته جمعی و توزیع ثروت یک امر پذیرفته شده در دین اسلام و اصول علمی است.
در ادامه سیروس محمدزاده مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسکن کارکنان دولت نیز در این نشست بر افزایش همکاری این اتحادیه با بانک توسعه تعاون تاکید کرد و افزود: تامین نقدینگی برای شرکت های تعاونی مسکن در شرایط فعلی اقتصاد کشور یک ضرورت است که امیدواریم بانک توسعه تعاون با حمایت از این شرکت ها سهم خود را در خانه دار شدن این قشر از جامعه نیز بیش از پیش ایفا نماید.
گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی می افزاید، در ادامه مقرر شد تا زمینه های همکاری دو جانبه بین بانک و اتحادیه بررسی و اقدامات لازم عملیاتی شود.