سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور: جدایی بردیف دستوری بود
سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور: جدایی بردیف دستوری بود

تبریز - پایگاه خبری بامدادفردا - سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: جدایی قربان بردیف از تیم فوتبال این باشگاه دستوری و از سوی ریاست جمهوری روسیه بود.

ایوب بهتاج روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: ۲ تیم سوچی و زنیت متعلق به ریاست جمهوری روسیه هستند و تحویل گرفتن سکان هدایت تیم سوچی از سوی بردیف، حالت دستوری داشت.

وی افزود: در موضوع جدایی بردیف از تراکتور، بحث فوتبال یک طرفه قضیه بود و وی اینگونه عنوان کرد که می خواهد در روسیه زندگی کند و باید هدایت تیم سوچی را بپذیرد.

بهتاج گفت: بردیف در توضیح این تصمیم خود مثالی زد و عنوان کرد که اگر تیم های اینترمیلان و بارسلونا به من پیشنهاد می دادند فکر می کردم و شاید نمی رفتم و در تراکتور می ماندم اما در موضوع تیم سوچی، جای فکر کردن هم باقی نگذاشته اند و من باید بروم.

در روز پایانی اردوی ۲ هفته تیم فوتبال تراکتور در آنتالیای ترکیه، قربان بردیف سرمربی این تیم موضوع جدایی اش از تراکتور را رسانه ای و با بازیکنان و اعضای تیم خداحافظی کرد.

هیات مدیره باشگاه نیز روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد که با درخواست بردیف موافقت شده و این باشگاه به زودی جایگزین وی را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

بردیف در مدت حضور خود در تراکتور از مجموع ۱۱ بازی که هدایت این تیم را عهده دار بود چهار برد، سه تساوی و چهار باخت کسب کرد و با ۱۵ امتیاز، رده ای بهتر از هفتمی به دست نیاورد.

تمرینات تیم فوتبال تراکتور در حال حاضر متوقف شده و این تیم منتظر انتخاب سرمربی و برپایی اردوی تدارکاتی داخلی و یا خارجی است تا آمادگی اش را حفظ کند.

دیدار تیم های تراکتور و پیکان از هفته دوازدهم لیگ برتر، ۲۹ آذرماه جاری در تهران برگزار می شود و تراکتوری ها حدود سه هفته فرصت دارند تا سرمربی خود را انتخاب کرده و تمرینات خود را از سرگیرند.