سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد: آماده برگزاری مسابقات جهانی هستیم
سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد: آماده برگزاری مسابقات جهانی هستیم

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-سرپرست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با اعلام این که برای برگزاری و میزبانی از مسابقات آسیایی و جهانی آماده هستیم، گفت: تا زمانی که در فدراسیون حضور دارم در ورزش استان ها سرمایه گذاری های لازم را خواهم کرد و تمامی امکانات باید به صورت برابر توزیع شود تا شاهد رشد و پرورش استعدادها در سطح کشور باشیم.

محمدرضا مقصودلو روز یکشنبه با حضور در مجمع انتخاباتی آذربایجان شرقی افزود: ما برای کمک به این رشته ورزشی در سطح کشور دعوت به کار شدیم و آن چیزی که برای ما اهمیت دارد، این است که بتوانیم در کنار روسای هیات ها و سایر دوستان طبق برنامه اهداف را جلو برده و برنامه های از پیش تعیین و تدوین شده را اجرا کنیم.

سرپرست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشور با بیان اینکه فدراسیون برای ارتقای سطح مربیان و داوران عزم راسخ دارد، خاطرنشان کرد: لازمه داشتن فدراسیون قوی دارا بودن هیات ها و باشگاه های قوی است و اگر هیات و باشگاه قوی نداشته باشیم، یقین بدانید فدراسیون پایدار نخواهیم داشت و برای این منظور باید هیات ها و باشگاه ها در کنار هم فعالیت خود را تنظیم کنند و همکاری پیوسته داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در یکی از بازدید های خود از استان ها، ورزشکاری گفته با فروش النگوی خود به کلاس های مربیگری رفته است، اضافه کرد: برای حضور در کلاس های مربیگری و داوری رشته بولینگ، بیلیارد و بولس باید حداقل مبلغ از متقاضیان اخد شود .

وی گفت: در خصوص اعزام های برون مرزی تمامی اعزام های فدراسیون در چهارچوب قوانین شورای برون مرزی است و برای اعزام ورزشکاران نباید هیچ مبلغی اخد شود.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد اظهار کرد: به دنبال میز و جایگاه نیست چرا که پست و مقام برای هیچکسی نمانده است و یک روز تمام خواهد شد، هدفی جز خدمت به جامعه ورزش ندارد اولویت کاری خود را شفاف سازی در بدنه فدراسیون و روشن سازی تمام مسائل مالی، درج اهداف و برنامه های تعیین شده در وب سایت فدراسیون دانست.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در مجمع انتخاباتی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس عنوان کرد: به منظور پیشرفت این رشته در استان باید تمام اعضا با وحدت رویه و اتحاد دست به دست هم دهند تا بتوانیم این رشته را در سطح استان گسترش دهیم.

ایوب بهتاج با اشاره به اینکه در طی مدت ۲ سال و نیم مدیریت خود در استان آذربایجان شرقی همواره شاهد وجود مشکلات و حواشی در هیات بیلیارد بوده است، از اعضای این هیات خواست، در کنار هم در هر سمتی که تعیین شدند فعالیت داشته و با کمک هم مشکلات را حل کنند .

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۹۰ باشگاه بیلیارد در سطح استان داریم که در مقایسه با استان های هم سطح از نظر کمی و کیفی در این رشته کمبود داریم، افزود: از این جهت باید در سال های پیش رو ضمن افزایش تعداد باشگاه های فعال این رشته در سطح استان، بتوانیم در بخش همگانی و قهرمانی فعالیت بیشتری انجام دهیم تا شاهد حضور بازیکنان با کیفیت و تراز اول از استان آذربایجان شرقی در رشته بیلیارد در مسابقات داخلی و خارجی باشیم.

بهتاج با اشاره به شرایط سخت باشگاه داری در وضعیت کنونی اظهار کرد: در جریان مشکلات باشگاه ها هستم و از نزدیک شاهد برخی موضوعات بوده ام و از تمامی باشگاه های فعال در رشته بیلیارد انتظار دارم همکاری خود را با هیات استان در جهت استعدادیابی از علاقه مندان به رشته بیلیارد و گسترش اقبال عمومی توسعه دهند تا بتوانیم در مسابقاتی که در آن میزبان هستیم یا مسابقاتی که اعضای تیم استان حضور دارند شاهد کسب عناوین و جایگاه های مختلف توسط ورزشکاران استان باشیم.

به گزارش ایرنا، با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان شرقی، سید جلال میر محمدی با کسب ۱۰ رای بعنوان رییس جدید این هیات به مدت چهار سال انتخاب شد.

وی با قدردانی از افرادی که وی را لایق خدمت رسانی به جامعه ورزش بولینگ، بیلیارد و بولس دانستند، گفت: در نظر دارم مسابقات متعدد استانی را بطور منظم برگزار کنیم تا بتوانیم مجوز میزبانی مسابقات ملی رده بندی کشوری و بین المللی را در رشته های پاکت و اسنوکر در تمامی سطوح برای استان آذربایجان شرقی کسب کنیم .

میر محمدی توجه به برگزاری کلاس های دانش افزایی، مربیگری و داوری را مهم ترین شاخصه یک هیات برشمرد و بیان کرد: بروز رسانی دوره های داوری، مربیگری، توسعه علمی، آموزشی، فرهنگی، سخت افزاری و پشتیبانی هیات بولینگ، بیلیارد جز اولویت های مهم کاری هر هیات است که باید بطور منظم اجرا و برگزار شوند.

وی مهم ترین برنامه های خود در تقویت هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان شرقی را امضای تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای تعامل با مدارس دولتی و غیردولتی در جهت استعدادیابی دانش آموزان، تلاش در جهت گنجاندن ورزش بولینگ و بیلیارد در برنامه های ادارات و سازمانها دولتی و خصوصی، هماهنگی با کارخانجات و شرکت های تولیدی در جهت حمایت از ورزش بولینگ و بیلیارد استان عنوان کرد.