سردار سلیمانی، سرباز ولایت و اسوه استکبارستیزی بود
سردار سلیمانی، سرباز ولایت و اسوه استکبارستیزی بود

تبریز- بامدادفردا- مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با یادآوری مجاهدت‌های ۴۰ ساله سردار سلیمانی گفت: تواضع و سرباز ولایت بودن این سردار او را اسوه استکبار ستیزی کرد.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد در آیین سوگواری شهادت سردار سلیمانی در میانه اضافه کرد: او در خدمت رسانی به ملت نیز نمره اول را داشت و این تواضع و دشمن شناسی او بود که آسمانیش کرد و عزت دنیا و آخرت را برایش به ارمغان آورد.

وی،سردار سلیمانی را اسوه بصیرت، جهاد با نفس و جهاد با دشمن معرفی کرد و گفت: سردار سلیمانی، پیروز میدان جهاد اصغر، جهاد اکبر و جهاد کبیر بود.

حجت الاسلام امیرنژاد، با اشاره به اینکه ملت ایران از ابتدای انقلاب تا کنون، داغدار ترورهای بزرگی از سوی دشمن بوده است و بیش از ۱۷۰۰۰ تن از شخصیت های عظیم خود را در اثر ترور از دست داده است، ثمره خون پاک شهدا را پیروزی عنوان کرد و افزود: انقلاب با این ترورها نمی لرزد بلکه ریشه های آن محکم تر و عمیق تر می شود و ملت نیز متحدتر شده و گامهایشان در استمرار راه شهدا، قویتر و استوارتر می شود و یقینا دشمن، تاوان سختی خواهد پرداخت.

حجت الاسلام امیرنژاد شهادت را آموزه ای از فرهنگ غنی اسلام عنوان کرده، با بیان اینکه کشته شدن زمانی ارزشمند می شود که فقط در راه خدا باشد، تصریح کرد: شهادت آغاز حیات است، مانع انحراف شده و اصلاح را به ارمغان می آورد.

آیین سوگواری و عزاداری شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با شرکت هزاران نفر از مردم در مسجد جامع شهرستان میانه برگزار شد.