دشمنان درصدد قداست زدایی از جامعه ایرانی هستند
دشمنان درصدد قداست زدایی از جامعه ایرانی هستند

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-معاون قرارگاه جنگ‌های نوپدید ارتش گفت: معاندان جمهوری اسلامی با توجه به ناکامی‌های پی در پی خود، امروز با راه اندازی جنگ شناختی و ادراکی به دنبال اعتمادزدایی، ناامیدسازی، قداست زدایی و از بین بردن مشروعیت های جامعه اسلامی ایران هستند.

امیرسرتیپ دوم « مجتبی رمضان زاده » در جمع کارکنان منطقه پدافندهوایی شمالغرب با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی در طول این چند دهه با اعمال شدیدترین تحریم ها و تهدیدها در عرصه های مختلف، هزینه های سنگینی را برمردم ایران تحمیل کرده اند، اظهارکرد: ملت شهیدپرور کشورمان علاوه بر حفظ تمامیت ارضی و استقلال ایران عزیز با تبدیل تهدیدها به فرصت ها و با تقویت روح امید و باور به نتیجه بخش بودن استقامت و پایداری، دشمنان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.

وی گفت: جمهوری اسلامی به عنوان کشوری موثر و جریان ساز در منطقه خاورمیانه و در عرصه بین المللی با وجود حجم انبوهی از تهدیدات همچنان در مسیر رشد و توسعه به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت می کند.

رمضان زاده تاکید کرد: مردم ایران اسلامی همیشه و در همه حال با وحدت و انسجام ملی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نه تنها توطئه های دشمنان را در همه عرصه ها خنثی کردند بلکه با هویت ملی و دینی خود، معیار و الگوی سایر کشورها شدند.

در عصر حاضر جنگ شناختی، ابزار اصلی دستیابی به اهداف توسعه طلبانه قدرت های استکباری بدون درگیری نظامی است. جنگ شناختی، رهیافتی ترکیبی از ظرفیت های نبرد غیر جنبشی متعلق به فضای سایبر، اطلاعات، روانشناسی، مهندسی اجتماع برای پیروزی در جنگ بدون رودرویی فیزیکی است.