خطیبی:هر کسی دلش با پیراهن تراکتور نیست، جایی در این تیم بزرگ و مردمی ندارد
خطیبی:هر کسی دلش با پیراهن تراکتور نیست، جایی در این تیم بزرگ و مردمی ندارد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز با تایید تلویحی موافقت خود با جدایی تعدادی از بازیکنان باتجربه از این تیم، تاکید کرد: بازی در تیمی مثل تراکتور که میلیون‌ها هوادار و عاشق دلسوخته دارد باید با عشق و دل و جان باشد.

رسول خطیبی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: هر کسی دلش با پیراهن تراکتور نیست، جایی در این تیم بزرگ و مردمی ندارد و هر بازیکنی هم می‌خواهد برای تراکتور بازی کند باید با عشق و جان و دل بازی کند.

وی اظهار داشت: نام تراکتور بالاتر از هر فرد و بازیکنی است و همه باید این موضوع را بدانند که برای موفقیت تیم و خوشحال کردن مردم آذربایجان و تماشاگران عزیز تراکتور از هیچ تلاشی دریغ نکنند و ما هم قول می‌دهیم برای بازگشت تراکتور به شرایط بهتر هرچه در توان داریم، بگذاریم.

خطیبی با اشاره به اینکه کادر فنی تیم شبانه‌روز تمام نقاط ضعف تیم را بررسی کرده و سعی دارد تدبیری برای بهتر شدن شرایط تیم اتخاذ کند، افزود: شاید در این مدت عده‌ای هم قصد داشتند در کار بنده و مربیان دخالت کنند، اما هرگز و تحت هیچ شرایطی این اجازه را ندادم و مردم آذربایجان بدانند تا زمانی که بنده در خدمت‌ شان هستم به هیچ عنوان اجازه دخالت افرادی که وظیفه‌ آنها چیز دیگری است را نمی‌دهم و برای موفقیت تراکتور از جانم مایه می‌گذارم.

وی یادآور شد: واقعیت این است که ما نیاز به زمان داریم تا تیم را به شرایط خوبی برسانیم و بنده این قول را می‌دهم که هواداران فوتبال آذربایجان بازی به بازی پیشرفت فنی را در تراکتور خواهند دید و سعی می‌کنیم بهترین نتایج را با پشتیبانی آنها بگیریم.

خطیبی درباره آخرین وضعیت تراکتور، گفت: تمرینات خوبی را طی هفته اخیر پشت سر گذاشتیم و یک بازی دوستانه هم برای قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه انجام دادیم تا لغو مسابقه‌ جام حذفی جبران شود و بازیکنان از نظر روحی در وضعیت خوبی قرار دارند و از نظر فنی هم روز به روز پیشرفت می‌کنند و به شرایط مد نظر کادر فنی می‌رسند.

وی با تاکید بر اینکه به بازیکنان تراکتور ایمان دارد ابراز امیدواری کرد در ادامه فصل با حمایت هواداران نتایج خوبی کسب شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره شائبه هایی مبنی بر دخالت برخی افراد در مسائل فنی تیم، اظهار داشت: مردم آذربایجان و هواداران پرشور تراکتور مرا می‌شناسند و می‌دانند که بیشتر از هر چیز روی مسائل فنی تیم‌هایم حساس هستم و به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی حاضر نخواهم بود تا دخالتی در امور فنی تیم و تصمیم درباره بازیکنان صورت بگیرد.

پس از حضور رسول خطیبی در راس کادر فنی تراکتور رویکرد این تیم از بازیکن محوری و جذب ستاره ها به سمت جوان گرایی و اینده محور سوق داده شده است و جدایی احسان حاج صفی از این تیم نشانه ای بارز از سیاست های جدید باشگاه تراکتور است.

گفته می شود فشار طیفی از دلال ها و تحت قرارداد بودن تعدادی از نفرات تراکتور با این افراد، باشگاه را تحت تاثیر قرار داده است و بر همین اساس جدایی تعدادی از بازیکنان از جمله اشکان دژاگه و مسعود شجاعی از جمع قرمزهای تبریز محتمل می باشد.