خانواده های شهدا از ساماندهی فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت تبریز ناراضی هستند
خانواده های شهدا از ساماندهی فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت تبریز ناراضی هستند

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: خانواده های شهدا از نحوه عملیات اجرایی ساماندهی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز ناراضی بوده و انتقاد دارند.

جابر ابوالفتح زاده در جلسه پیگیری ساماندهی فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، افزود: روند تکمیل ساماندهی فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت تبریز مورد انتقادِ به حق خانواده های معظم شهدا دارای مزار در این محل و نیز آحاد مردم شهیدپرور تبریز است.

وی اظهار داشت: بر این اساس تعریف، تصویب و اجرای طرح جامع ساماندهی این فاز از گلزار شهدای وادی رحمت تبریز در اسرع وقت مورد انتظار است.

ابوالفتح زاده به اظهارات اعضای شورا و شهرداری درباره در دست اقدام بودن تهیه طرح جامع ساماندهی فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت تبریز و پیگیری تحقق این برنامه توسط معاون عمرانی شهردار تبریز اشاره و اظهار کرد: ما قدردان تلاش های مسئولان قبلی و زحمات مسئولان فعلی شهرداری تبریز هستیم، اما حرف صریح و بی پرده بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که مدیریت شهری باید در خصوص تکمیل ساماندهی فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، سریع و با جدیت وارد عمل شود.

وی به سیاست و تکلیف معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای ساماندهی کامل گلزارهای شهدا ظرف سه سال آینده اشاره کرد و گفت: به سرعت و تا چندی بعد اولین سال این هدف گذاری تمام می شود و این در حالی است که طی همین مدت هیچ اقدامی برای تکمیل ساماندهی فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت تبریز صورت نگرفته و نگرانی ما این است که این بی عملی ادامه داشته باشد.

ابوالفتح زاده با ابراز خرسندی از اطمینان خاطر دادن مسئولان مدیریت شهری تبریز بابت جدیت برای ساماندهی فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، ادامه داد: ما پیگیر عملیاتی شدن این وعدۀ جدید خواهیم بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: شهرداری تبریز در تکمیل طرح ساماندهی فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت تبریز باید رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی درباره شیوه و روش‌های ساماندهی گلزارهای شهدا و تامین رضایت خانواده های معظم شهدای والامقام را به عنوان دو اصل محوری مد نظر قرار دهد.

آرامستان وادی رحمت تبریز در غرب این کلان شهر واقع شده است و یکهزار و ۱۶۰ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در گلزار شهدای این آرامستان آرمیده اند.