حضور گسترده در انتخابات خنثی کننده تهدیدات است
حضور گسترده در انتخابات خنثی کننده تهدیدات است

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری، خنثی‌کننده تمامی تهدیدات خارجی علیه نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی‌نسب سه شنبه شب در گردهمایی فرماندهان و روحانیون نیروی زمینی ارتش مستقر در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد را بسیار مهم خواند و افزود: انتخابات این دوره، نخستین انتخابات ریاست جمهوری بعد از بیانیه گام دوم و بعد از سیطره کرونا است و در حقیقت خنثی‌کننده تهدیدات دشمن و قدرت‌ساز ارزان بوده و اهمیت مشارکت حداکثری در آن و حضور حداکثری مردم بسیار بالاست.

وی با تاکید بر این‌که شرکت در انتخابات واجب عینی است، نه واجب کفایی و طبق فرمایش امام از اوجب واجبات است، یادآور شد: اقتدای ما به رهبر انقلاب اسلامی است و ایشان دو خواسته دارند که یکی انتخاب اصلح و دیگری مشارکت حداکثری است.

صالحی نسب، ولایت‌مداری، ارزشی و مدبر بودن را سه شاخص اصلی برای انتخاب رییس جمهوری اصلح برشمرد و اظهار کرد: رییس جمهور نظام اسلامی باید انقلابی، جهادی، عدالت‌خواه و ضد فساد باشد.

وی اضافه کرد: این درست است که ما در مسائل اقتصادی مشکل داریم، اما می‌توانیم با مشارکت حداکثری فردی را انتخاب کنیم که با فساد مبارزه کند و دستاوردهای ۴۲ ساله جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف پزشکی، نظامی، هسته‌ای را در این زمینه باید برای مخاطبین تبیین کرد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران تقابل و دشمنی ذاتی دارند، گفت: آنها به‌ دنبال نشانه‌ رفتن قدرت ذاتی ما هستند و باید توجه داشت که تقابل ما با آمریکا مانند تقابل حق و باطل است که هیچ‌گاه این تقابل تمام نخواهد شد.

صالحی نسب افزود: تجربه تاریخی نشان داده است که هر کسی تسلیم شد، ذلیل شد؛ دشمن برای تحقق ایرانِ ضعیف تلاش می‌کند و ما برای تحقق ایران قوی تلاش می‌کنیم و امروز به لحاظ قدرت منطقه‌ای، ایران به سطحی رسیده است که هیچ معاهده و معادله‌ای در منطقه جز با جلب نظر ایران امکان‌پذیر نیست.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خردادماه برگزار می شود.