تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین ایثار و شهادت
تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین ایثار و شهادت

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- درسومین همايش ملی ميثاق با شهدا، از مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌شرقی و مشاور فرهنگی و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌ راه و شهرسازی به عنوان خادمین ایثارگران و مروجین ایثار و شهادت تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری بامداد فردا به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در سومین همايش ملی ميثاق با شهدا که قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور در سالن همایش‌های حج و زیارت تهران برگزار شد، از بخشی زاده، مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌شرقی و حجت الاسلام صمد خلیلی مشاور فرهنگی و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل تجلیل بعمل آمد.
در این همایش که به همت شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، لوح و تندیس های همایش، به خادمین ایثارگران و مروجین ایثار و شهادت اهدا شد.
در این همایش که با حضور مشاوران ایثارگران وزرا، جمعی از مدیران عالی مجموعه های اداری کشور و مدیران کل بنیادهای استانی برگزار شد، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم و عضو هیات امنای بنیاد به ایراد سخنرانی پرداختند.