جایگزین خلیل‌زاده در تراکتور مشخص شد
جایگزین خلیل‌زاده در تراکتور مشخص شد

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا- پاکو خمس سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز جانشین شجاع خلیل‌زاده برای تقابل با آلومینوم اراک را مشخص کرد.

دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

تراکتور در حال حاضر با ۳۹ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و با توجه به توقف استقلال تهران مقابل مس رفسنجان انگیزه بالایی برای کم کردن اختلاف خود با صدر جدول دارد. در مقابل شاگردان مجتبی حسینی با ۲۹ امتیاز در رتبه هفتم قرار دارند و نتوانستند در نیم فصل دوم عملکرد خوب خود در نیم فصل اول را ادامه دهند.

شجاع خلیل‌زاده با دریافت کارت زرد در دقایق پایانی دیدار تراکتور مقابل سپاهان از این دیدار محروم شد. این هفتمین کارت کاپیتان تراکتور در لیگ برتر بود و بر اساس قانون اولین محرومیت اول در لیگ با دریافت چهار کارت زرد خواهد بود و محرومیت دوم با دریافت ۳ کارت زرد است.

جایگزین خلیل‌زاده در تراکتور مشخص شد

به نظر می‌رسد پاکو خمس سرمربی تراکتور برای این دیدار از سید محمد حسینی برای جانشینی خلیل‌زاده استفاده می‌کند و شاهد زوج سید محمد حسینی و عارف آقاسی در این دیدار خواهیم بود. حسینی در این فصل بیشتر به عنوان هافبک دفاعی برای تی‌تی‌ها به میدان رفته است. آخرین حضور حسینی در ترکیب اصلی تراکتور به عنوان مدافع وسط به دیدار این تیم مقابل ملوان بندرانزلی برمی‌گردد که تراکتور موفق شد با ثبت کلین شیت‌ با یک امتیاز انزلی را ترک کند.